Microsoft Flight Simulator. Asobo Studio opowiada o technologii stojącej za grą

Gry
1489V
Microsoft Flight Simulator. Asobo Studio opowiada o technologii stojącej za grą
Igor Chrzanowski | 31.07.2021, 18:38

Microsoft Flight Simulator to zdecydowanie jedna z najlepszych gier ostatnich lat i najbardziej realistyczny symulator w historii naszej branży. Gdy po roku od pierwotnej premiery trafił w końcu na konsole, mamy okazję poznać kulisy jego produkcji.

Po ostatnich zachwytach jakie opublikowało na temat gry Digital Foundry, znany zespół ekspertów zaprosił do siebie głównego inżyniera odpowiedzialnego za wszystkie technologie stojące za wybitnym wręcz Microsoft Flight Simulator - więcej na jej temat przeczytacie oczywiście w naszej recenzji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Okazuje się, że stworzenie czegoś tak wielkiego i ambitnego jak cały MFS przysporzyło Asobo Studio niemało problemów związanych nie tylko z rozwojem ich autorskiego silnika, ale także przy tworzeniu narzędzi dla społeczności oraz przy samym interfejsie. Ten ostatni został stworzony w bardzo nietypowy dla gier sposób, albowiem został oparty o strukturę aplikacji przeglądarkowych.

Dodatkowo mnóstwo rzeczy musi odbywać się dynamicznie w czasie rzeczywistym, przez co nie można ich upchnąć raz a dobrze w systemowej pamięci. Z ostatnią aktualizacją ulepszono także wydajność gry na procesorach, co znacząco uprzyjemni rozgrywkę posiadaczom wszelkiego rodzaju pecetów. Więcej o zakulisowej pracy nad Microsoft Flight Simulator znajdziecie w materiale poniżej.

Źródło: własne

Komentarze (115)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper