Dead Space 3 - kooperacja i nieliniowość

Gry
1443V
Dead Space 3 - kooperacja i nieliniowość
Maciej Klimaszewski | 03.06.2012, 22:35

Wieści z nowego numeru Game Informer ciąg dalszy. Wedle periodyku w Dead Space 3 nie znajdziemy znanego z części drugiej trybu multi, który został wygryziony przez kooperacyjny tryb gry. Gra ma być także w pewnien sposób nieliniowa i zaoferować duże, otwarte przestrzenie stojące w opozycji do klaustrofobicznych pomieszczeń znanych szczególnie z pierwszej odsłony serii. 

Wieści z nowego numeru Game Informer ciąg dalszy. Wedle periodyku w Dead Space 3 nie znajdziemy znanego z części drugiej trybu multi, który został wygryziony przez kooperacyjny tryb gry. Gra ma być także w pewnien sposób nieliniowa i zaoferować duże, otwarte przestrzenie stojące w opozycji do klaustrofobicznych pomieszczeń znanych szczególnie z pierwszej odsłony serii. 

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

W trybie kooperacji Isaacowi towarzyszył będzie nijaki Carver, którego widzieliśmy już w krótkiej, wypuszczonej w zeszłym tygodniu animacji. Wspólne krojenie necromorphów zaoferuje dodatkowe sceny przerywnikowe i interakcje między bohaterami. Visceral zapewnia jadnak, iż samotne przechodzenie gry w żaden sposób nie wykastruje jej fabuły.

 

Potwierdziły się informacje na temat systemu osłon, dzięki któremu potyczki nabiorą taktycznego posmaku. Solidny obiekt oddzielający nas od rozszalałych bydlaków powinien zwiększyć nasze szanse przeżycia niejednej potyczki, tym bardziej że na swojej drodze spotkamy nowe rodzaje necromorphów, w tym Foodera (mutujacy w dwie różne formy w zależności od sposobu w jaki go zabijemy), Feedersów (efekt spożycia mięsa necromorpha, nie pytajcie dlaczego ktoś miałby wciągnąć na obiad obcego), coś, co deweloper określa mianem Snow Beast oraz gigantycznego Nexusa (rzeźnik jest ponoć rozmiarów 30 piętrowego budynku). 

 

Visceral planuje Dead Space 3 jako grę mniej liniową od swoich poprzedników. Tau Volantis składało się będzie ze sporych rozmiarów otwartych przestrzeni, a główny wątek fabularny przetną opcjonalne zadania.

 

Więcej informacji powinniśmy usłyszeć podczas jutrzejszej konferencji EA. Czekamy na mocarny gameplay.

Źródło: własne

Warto czy nie warto brać się za termopady?

Tak, wymień
148%
Nie wymieniaj
148%
Pokaż wyniki Głosów: 148

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper