Iza Łęcka Iza Łęcka 03.06.2021 09:01
Dying Light 2 główny bohater na dachu
756V

Techland stawia na graczy i tworzy centrum społecznościowe. Fani zdobędą nagrody do Dying Light 2

Techland staje przed wymagającym zadaniem wypromowania produkcji poświęconej zombiakom, która zadebiutuje w grudniu i trafi jednocześnie na dwie generacje. Zespół pragnie przekonać do Dying Light 2 wielu graczy, a jednym ze sposobów reklamy jest centrum społeczności.

2021 rok miał być czasem wielu ogłoszeń związanych z Dying Light 2, a ostatnie miesiące potwierdzają, że wrocławianie ruszają z kopyta i dotrzymują słowa. W zeszłym tygodniu zaprezentowano Dying Light 2, ujawniając kilka interesujących informacji, a to dopiero początek wielkiej kampanii marketingowej. Deweloperzy podobnie jak CD Projekt RED będą spotykać się z fanami podczas wydarzeń live-stream i przedstawią kolejne elementy nadciągającej gry.

Techland pragnie jednak zbliżyć się do społeczności, a w tym ma pomóc centrum społecznościowe. Ogłoszono uruchomienie witryny, na której możemy poznać informacje dotyczące studia, smaczki z Dying Light oraz Dying Light 2 Stay Human.

„Platforma oferuje ekskluzywne informacje, w tym wyjątkowe treści zza kulis, odkrywanie sekretów i tajemnic, śledzenie statystyk graczy*, przedmioty i nagrody w grze, oraz funkcję wymiany kodów”.

Już teraz użytkownicy mogą zarejestrować się na TechlandGG (Gamers and Goodies), by rozpocząć odblokowywanie ekskluzywnego, sześcioczęściowego stroju dla bohatera Dying Light 2 Stay Human. Sympatycy klimatycznej marki będą kawałek po kawałku zdobywać elementy ubrania – wystarczy zbierać punkty XP chociażby za zalogowanie się, oglądanie trailerów, wykonywanie zadań. W przyszłości zakres akcji zostanie rozszerzony o możliwość zapisania się do newslettera, wyszukiwania ukrytych easter eggów czy też konkretnych treści w mediach społecznościowych.

Źródło: Informacja prasowa: Techland

Tagi: Dying Light 2 Dying Light 2 Stay Human Techland