The Last of Us 2 ma fatalny system strzelania? Wyciekła recenzja Microsoftu

Gry
4995V
The Last of Us 2 ma fatalny system strzelania? Wyciekła recenzja Microsoftu
Wojciech Gruszczyk | 03.05.2021, 07:00

W Sieci pojawiły się wewnętrzne dokumenty Microsoftu, w których znajduje się recenzja The Last of Us 2. Producent Xboksa przygotował opinię na temat przygody i choć w tekście pojawia się wiele pozytywnych słów, to jednak niektóre elementy nie przypadły do gustu pracownikom amerykańskiej korporacji.

Microsoft mierzy się z kolejnym wyciekiem wewnętrznych dokumentów, dzięki którym tym razem dowiedzieliśmy się nowych szczegółów na temat ekskluzywności STALKER-a 2 oraz poznaliśmy opinię amerykańskiej korporacji na temat The Last of Us Part II.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja hitu Naughty Dog to prawdopodobnie normalna praktyka, która ma pomóc w ocenie jakości gier konkurencji – możemy podejrzewać, że identyczne ruchy są wykonywane w przypadku wszystkich ekskluzywnych tytułów. Tekst powstał zapewne, by przedstawić szczegółowe zdanie na temat produkcji na spotkaniu z kierownictwem.

The Last of Us 2 ukończyli Mike oraz Jon z Microsoftu, którzy podkreślają, że Naughty Dog stworzyło świetne postacie:

„Zarówno Ellie, jak i Abby są dobrze zrealizowanymi i wiarygodnymi postaciami, ich historie w niesamowity sposób pokazują, jak porządni ludzie mogą uwięzić się w błędnym kole przerażającej przemocy”.

Pracownicy amerykańskiej korporacji narzekają jednak na strzelanie, które ich zdaniem nie prezentuje oczekiwanej jakości:

„Naughty Dog nadal nie jest w stanie zrobić porządnej walki z bronią w żadnej ze swoich gier, a ten tytuł nie jest wyjątkiem. Na szczęście dla nich pasuje to do ogólnego tematu pozycji i popycha gracza w kierunku używania skradania się, a nie walki wręcz”.

Problemem ich zdaniem jest również zarządzanie ekwipunkiem na krzyżaku i brak szybkiej zmiany broni. Ma to być problem w momencie bardzo dynamicznych sekwencji walki:

„Jedną z większych bolączek gry z chwili na chwilę był system ekwipunku. Wszystkie przyciski do przełączania broni znajdują się na d-padzie i gra nie posiada "szybkiego przełączania" między obecną a poprzednią bronią”.

Microsoft jednak chwali oprawę oraz dbałość o szczegóły. Pracownicy podkreślają, że The Last of Us 2 prezentuje najwyższą jakość:

„Jakość wizualna i dbałość o szczegóły w The Last of Us Part Il jest absolutnie najlepsza w swojej klasie w praktycznie każdym obszarze, a ogólna prezentacja znacznie wyprzedza wszystko, co inne zespoły produkowały na czymkolwiek – konsolach i PC. Często byliśmy oszołomieni jakością oprawy wizualnej gry, co niestety rzadko się zdarza w dzisiejszych czasach. Jest to tym bardziej imponujące, że w produkcji występują dwie osobne postacie z różnymi grupami sojuszników, w różnych lokacjach, wraz z retrospekcjami, które zostały umiejscowione wiele lat wcześniej”.

The Last of Us 2 jest zdaniem Microsoftu unikalną produkcją, którą przedstawiciele Xboksa pokochali:

„The Last of Us Part Il jest niezwykle unikalną produkcją, która przesuwa do przodu sztukę narracyjnego opowiadania historii w grach wideo jako medium, ostatecznie przeważa nad tym, czy wszyscy ją "lubią", czy nie, a nawet czy wszyscy mają "frajdę" z grania w nią. To powiedziawszy, pokochaliśmy ją, świetnie się bawiliśmy grając w ten tytuł i wciąż myślimy o jej postaciach i historii nawet po ukończeniu przygody”.

The Last of Us 2 ma fatalny system strzelania? Wyciekła recenzja Microsoftu

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.

Źródło: https://www.resetera.com/threads/xbox-portfolio-team-reviews-the-last-of-us-part-ii.419196/

Komentarze (124)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper