Kena Bridge of Spirits ma robić wrażenie przez całą grę, a nie tylko na początku rozgrywki

Gry
820V
Kena Bridge of Spirits ma robić wrażenie przez całą grę, a nie tylko na początku rozgrywki
Mateusz Wróbel | 05.04.2021, 18:50

Współzałożyciel Ember Lab wypowiedział się o Kena: Bridge of Spirits, tytule, który ma robić na nas wrażenie przez całą rozgrywkę.

Bardzo często zdarza się, że w grach twórcy zbyt dużą uwagę przykuwają pierwszym fragmentom zabawy, zaniedbując te dalsze. Świetnym przykładem jest tutaj Control, które w dalszej części rozgrywki nie robiło już takiego wrażenia, jak na początku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Inaczej będzie w przypadku świetnie zapowiadającego się Kena: Bridge of Spirits, które - przypomnijmy - otrzyma darmową aktualizację z PS4 na PS5. Twórca gry, Mike Grier, zaznaczył, że ich produkcja będzie przykuwać uwagę przez cały czas, a pomóc przy tym ma przyjęty przez deweloperów styl wizualny, który, patrząc na jak dotąd ujawnione materiały promocyjne, trzyma wysoki poziom w każdej lokacji.

Współzałożyciel Ember Lab "prosi" odbiorców także o to, aby skupili się na przerywnikach filmowych, które będą potrafiły przedstawić świat od środka. Co jednak najciekawsze, są one tak zaprojektowane, że gracz może nie odczuć, kiedy trwa gameplay, a kiedy cut-scenka.

Źródło: https://gamingbolt.com/kena-bridge-of-spirits-developer-talks-about-maintaining-similar-visual-quality-across-gameplay-and-cutscenes

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper