Mount & Blade II: Bannerlord. Twórcy podsumowują pierwszy rok Wczesnego dostępu

Gry
1337V
Mount & Blade II: Bannerlord. Twórcy podsumowują pierwszy rok Wczesnego dostępu
Igor Chrzanowski | 04.04.2021, 19:44

Na pojawienie się Mount & Blade II: Bannerlord na rynku miłośnicy serii TaleWorlds czekali wiele długich lat i gdy w końcu zyskali możliwość dobrania się do gry w ramach Wczesnego dostępu, rzucili się na tytuł niczym na świeże bułeczki.

Czasami ciężko aż w to uwierzyć, ale czas naprawdę mija nieubłaganie szybko i od premiery Bannerlorda w Early Accessie minął właśnie calutki rok.

Dalsza część tekstu pod wideo

W tym czasie deweloperzy poprawili średnią wydajność swojego tytułu podczas bitw dla 1000 żołnierzy z wartości 27-30 klatek na sekundę do 47-50 klatek przy sprzętowej konfiguracji zawierającej GTX 1080 oraz i7 8700k. Dodatkowo od strony technicznej zredukowano rozmiar plików projektu aż o 10 GB, zmniejszono pojawianie się obiektów przed graczem, dodano obsługę DLSS oraz uszczuplono pliki zapisów aż o 80%.

Pod kątem rozgrywki ekipa TaleWorlds pochwaliła się zaś, że dodała opcję rozpoczęcia rozmowy z poziomu mapy, tryb fotograficzny, znacząco ulepszyła interfejs oraz rozwinęła system perków postaci do aż 300 opcji. Nie zapomniano także o poprawie systemu walki, rozwoju trybu wieloosobowego o nowe mapy i inne elementy, a przede wszystkim w końcu dodano narzędzia moderskie!

Jeśli ktoś interesował się pierwszymi odsłonami serii doskonale wie, że scena moderska stała się jednym z najważniejszych elementów jej eko-systemu. TaleWorlds doskonale o tym wiedziało, dlatego wprowadziło całkiem niezłe i podatne na rozwój narzędzia dla moderów. Poniżej zaś macie wynik pierwszego konkursu dedykowanego twórczości fanowskiej. 

Źródło: https://store.steampowered.com/news/app/261550/view/2992053531612295362

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper