Project X Zone tworzy Monolith Soft
Najnowszy numer Famitsu donosi, że to właśnie twórcy Xenosagi i Xenoblade dłubią przy tym crossoverze trzech wielkich wydawców. Oprócz tego - nowe wieści o systemie walki i skany.
Najnowszy numer Famitsu donosi, że to właśnie twórcy Xenosagi i Xenoblade dłubią przy tym crossoverze trzech wielkich wydawców. Oprócz tego - nowe wieści o systemie walki i skany.
Tygodnik przeprowadził wywiad z producentem z ramienia Bandai Namco Kensuke Tsukanaką do ktorego dołączyli Koji Ishitani i Souichiro Morizumi, obaj z Monolith Soft (wcześniej pracujący m.in. nad grami Banpresto). Rozmowa toczyła się głównie o systemu walki, o którym dotychczas było cicho. Oto informacje na jego temat:
- Pola walki pokrywa siatka jaką znamy z innych gier sRPG; zbliżając się na niej do wroga, inicjujemy starcie...
- ... w ich trakcie używamy przycisków A i kierunków na d-padzie
- W grze znajdzie się system pozwalający rozwijać podopiecznych (każda postać ma mieć początkowo tylko 2-3 umiejętności)
- System walki ma premiować tych, którzy używają wszystkich umiejętności a nie tylko jednej, pozornie najwygodniejszej
- Ataki specjalne odpala się po napełnieniu specjalnego paska podczas walk
- Twórcy dbają o tempo, chcą, aby kolejka przeciwników trwała jak najkrócej
- Przygotowywane są także specjalne cut-iny (scenki przerywnikowe) z myślą o bossach
W galerii znajdziecie skany ze screenami prezentującymi te wszystkie rzeczy (są na nich również wizerunki kolejnych nowych postaci).