Crash Bandicoot 4 na PS5 i XSX z malutką wagą w porównaniu z PS4 i XONE. Opublikowano analizę techniczną gry

Gry
1493V
Crash Bandicoot 4 na PS5 i XSX z malutką wagą w porównaniu z PS4 i XONE. Opublikowano analizę techniczną gry
Mateusz Wróbel | 14.03.2021, 12:15

ElAnalistaDeBits przygotował krótką analizę techniczną Crash Bandicoot 4 na PS5 i XSX. Activision zaoferowało społeczności dopracowany port.

Cold Symmetry nie poradziło sobie z przygotowaniem portu Mortal Shell na PS5 i XSX, o czym pisaliśmy w tym miejscu. Czy zadaniu podołało Activision w związku z next-genowym wydaniem Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas? Przekonajmy się!

Dalsza część tekstu pod wideo

Po pierwsze, najnowsza odsłona popularnej marki waży na PS5 i Xboksie Series X niemalże o połowę mniej w porównaniu z wagą plików na poprzedniej generacji, więc widać gołym okiem, że Activision zadbało o kompresję plików.

Jak natomiast Crash Bandicoot 4 stoi technicznie na bieżącej generacji konsol? W obu przypadkach jest uruchamiany w dynamicznej rozdzielczości 4K, choć 2160p częściej utrzymuje Xbox Series X. Produkcja utrzymuje stałe 60 klatek na sekundę, a po spadkach płynności nie ma wręcz mowy. Twórca materiału zaznaczył jeszcze, że produkcja szybciej ładuje się na sprzęcie Sony i oferuje cienie o wyższej rozdzielczości.

Źródło: https://twistedvoxel.com/crash-bandicoot-4-ps5-vs-xbox-series-x-comparison/?fbclid=IwAR3G229eqaebrYZLPBkX_qeSkVQxhhP_mhiC6QW3y4CTkn7V_RP7YYJ2hW4

Komentarze (67)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper