Infinite opóźnione z powodu multi?

Gry (plotka)
666V
Infinite opóźnione z powodu multi?
Maciej Klimaszewski | 10.05.2012, 15:23

Poślizg, jaki zalicza BioShock Infinite ładnie zazębia się z teorią, jakby większa ilość czasu potrzebna była Irrational Games, by dopieścić sieciowe elementy gry. Świeże ogłoszenie o pracę, które zamieściło studio Levine'a, ma za zadanie znaleźć osobę odpowiadającą za online'ową stroną Infinite.

Poślizg, jaki zalicza BioShock Infinite ładnie zazębia się z teorią, jakby większa ilość czasu potrzebna była Irrational Games, by dopieścić sieciowe elementy gry. Świeże ogłoszenie o pracę, które zamieściło studio Levine'a, ma za zadanie znaleźć osobę odpowiadającą za online'ową stroną Infinite.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Ekipa Irrational szuka doświadczonego programisty sieciowego, jak możemy wyczytać na Gamasutra:

 

"W chwili obecnej szukamy utalentowanej i doświadczonej osoby, która pomoże nam w pracy nad sieciowym aspektem BioShock Infinite. Stanowisko te wymaga kombinacji inicjatywy, zdolności przywódczych, designerskiego zmysłu, kodowania oraz zmagania się z codziennymi problemami związanymi z docelowymi platformami."

 

Jak na razie, żadne tryby multiplayerowe nie zostały zapowiedziane dla Infinite, ale w każdej chwili może ulec to zmianie. Gdy to nastąpi, opóźnienie zostanie w pełni wytłumaczone, choć pojawi się pewnie masa głosów mówiących: "Po cholerę w Infinite multi, niech dopieszczają singla!"

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper