Infinite opóźnione z powodu multi?

Poślizg, jaki zalicza BioShock Infinite ładnie zazębia się z teorią, jakby większa ilość czasu potrzebna była Irrational Games, by dopieścić sieciowe elementy gry. Świeże ogłoszenie o pracę, które zamieściło studio Levine'a, ma za zadanie znaleźć osobę odpowiadającą za online'ową stroną Infinite.
Poślizg, jaki zalicza BioShock Infinite ładnie zazębia się z teorią, jakby większa ilość czasu potrzebna była Irrational Games, by dopieścić sieciowe elementy gry. Świeże ogłoszenie o pracę, które zamieściło studio Levine'a, ma za zadanie znaleźć osobę odpowiadającą za online'ową stroną Infinite.





Ekipa Irrational szuka doświadczonego programisty sieciowego, jak możemy wyczytać na Gamasutra:
"W chwili obecnej szukamy utalentowanej i doświadczonej osoby, która pomoże nam w pracy nad sieciowym aspektem BioShock Infinite. Stanowisko te wymaga kombinacji inicjatywy, zdolności przywódczych, designerskiego zmysłu, kodowania oraz zmagania się z codziennymi problemami związanymi z docelowymi platformami."
Jak na razie, żadne tryby multiplayerowe nie zostały zapowiedziane dla Infinite, ale w każdej chwili może ulec to zmianie. Gdy to nastąpi, opóźnienie zostanie w pełni wytłumaczone, choć pojawi się pewnie masa głosów mówiących: "Po cholerę w Infinite multi, niech dopieszczają singla!"