Player.pl dotychczas oferował widzom wiele treści za darmo, ale wszystko zmieni się już jutro. Od wtorku platforma zaproponuje klientom dostęp wyłącznie przez jedną z trzech opcji subskrypcji – firma chce w ten sposób uprościć model dystrybucji i zapewnić jak najlepsze wrażenia:
„Podobnie jak wiele światowych serwisów premium, zdecydowaliśmy się przejść na model biznesowy oparty całkowicie na subskrypcji. Rezygnujemy z podziału na AVOD i SVOD, gdyż chcemy uprościć model korzystania z platformy, a jednocześnie zapewnić widzom korzystającym z naszych usług jak najlepsze wrażenia. Od 16 lutego dostęp do większej liczby produkcji na Playerze - w tym tytułów Player Original, discovery+ Originals oraz prapremier - stanie się możliwy dla szerszej grupy odbiorców, a podział usług na pakiety będzie prostszy i bardziej przejrzysty” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery
Decyzja jest zaskakująca, ponieważ Player.pl nie będzie zawierał już bezpłatnego pakietu, a dodatkowo w najtańszym pojawią się reklamy. Tak prezentują się szczegóły trzech opcji dla klientów:
- Player – to opcja wcześniej znana jako „Start VOD”. W tym wypadku użytkownicy dostaną dostęp do niemal całej biblioteki serwisu (bez Canal+, HBO i TVOD). Zawiera wszystkie produkcje TVN Grupa Discovery, wybrane formaty partnerskich grup medialnych (np. Viacom), prapremiery, produkcje Player Original oraz kolekcję Discovery+, w tym Discovery+ Originals. Cena: 15 zł na 30 dni (w promocji 7,5 zł przez pierwsze 30 dni).
- Player z reklamami – oferta jest identyczna jak „Player”, ale zawiera normalne reklamy. Cena: 4 zł za 30 dni.
- Player + TV – oferta jak z „Player”, ale dodatkowo zainteresowani będą mogli streamować niemal 30 kanałów telewizyjnych. Cena: 30 zł na 30 dni.
Czy taka zmiana pozytywnie wpłynie na jakość biblioteki? Przekonamy się już wkrótce. Jak wiadomo to właśnie Player zadbał o premierę „Listy do M. 4” (przeczytajcie naszą recenzję), ale trudno powiedzieć, w jaki sposób oferta zostanie teraz rozbudowana.
Klienci Playera nadal będą mogli dopłacić do kanałów HBO, Canal+ oraz Eleven Sports.