The Medium zebrało dosyć dobre oceny od graczy, jak i recenzentów - obie grupy były zgodne z tym, że rodzimy tytuł cierpi na niedokładną optymalizację w wersji na komputery osobiste podczas rozgrywki na podzielonym ekranie.
Deweloperzy wzięli sobie uwagi odbiorców do serca i zajęli się poprawieniem stabilności gry. Pierwszy większy patch, oznaczony numerkiem 1.1, zadebiutował wczoraj i zajął się następującymi mankamentami:
- Optymalizacja wydajności w całej grze;
- Wyeliminowano błędy w rozgrywce w różnych lokalizacjach;
- Wyeliminowano znane awarie gry;
- Usunięto błędy w grze zgłaszane przez społeczność;
- Graficzne poprawki błędów w całej grze;
- Ulepszenia w działaniu kamery;
- Poprawki oświetlenia scen w różnych lokacjach;
- Poprawki crashy występujących podczas wczytywania zapisów gry;
- Ulepszenie interakcji z przedmiotami i postaciami w grze;
- Optymalizacje ray tracingu w całej grze;
- Poprawki dźwięku w grze.
Jak zaznaczył redaktor DSOGaming, który zdążył już przetestować najnowszy update ww. produkcji, update do ww. produkcji wyeliminował problem z użyciem karty graficznej, z którym sporo osób było zmuszone się użerać.
Warto przypomnieć, że The Medium już się zwróciło - Bloober Team poinformował o tym pod koniec zeszłego miesiąca.
https://twitter.com/TheMediumGame/status/1360241651269173252?s=20