Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 13.02.2021 17:48
God of War
3768V

God of War z next-gen patchem jest wręcz "bezbłędny". Digital Foundry o aktualizacji gry dla PS5

Digital Foundry przyjrzało się grze God of War, a dokładniej to aktualizacji 1.35 skierowanej dla posiadaczy konsol PlayStation 5.

God of War (2018) otrzymało dokładnie dziesięć dni temu aktualizację skierowaną dla posiadaczy konsol PlayStation 5, która umożliwiła im rozgrywkę w rozdzielczości 4K i stałych 60 klatkach na sekundę.

Patchowi 1.35 postanowiło przyjrzeć się Digital Foundry, które tę wersję gry od Santa Monica Studio nazwało: "bezbłędną". Jest to spowodowane tym, że najnowszy God of War chodzi niemalże przez cały czas w 60 FPS-ach i jest to doświadczenie, którego nie możecie przegapić.

Według redaktora ww. serwisu, w trakcie godziny i 45 minut rozgrywki w God of Wara na PS5, tytuł "stracił" zaledwie 33 klatki, co jest niesamowitym wynikiem. Pełną analizę znajdziecie poniżej.

Warto w tym momencie przypomnieć, że szef PlayStation Studios nie może doczekać się opinii nt. God of War: Ragnarok (tytuł roboczy), tytułu, który pojawi się na rynku pod koniec bieżącego roku lub w 2022 roku.

 

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2021-god-of-war-ps5-60fps-patch-analysis

Tagi: God of War (2018) Santa Monica Studio Sony Interactive Entertainment