Outriders nie zadebiutuje w przyszłym miesiącu, ponieważ deweloperzy chcą mieć pewność, że wrzucą na rynek dopracowaną produkcję. Teraz People Can Fly skupia się na ulepszeniu pozycji przed kwietniowym debiutem, ale jednocześnie zespół znalazł czas, by opowiedzieć graczom o wersji na PC.
W najnowszym materiale deweloperzy pokazują wymagania sprzętowe (bez ultra), porównanie ustawień, opcje graficzne, opowiadają o urządzeniach wejściowych i zmianach funkcji przycisków, wsparciu różnych języków, rozgrywce multiplatformowej, rozdzielczości, dopasowaniu pola widzenia, dynamicznym skalowaniu czy też technologiach NVIDIA DLSS, NVIDIA ANSEL i Razer Chroma RBG.
https://twitter.com/Outriders/status/1349755907526148101
Studio zdradza sporo szczegółów, które na pewno zainteresują graczy, którzy zamierzają grać w Outriders na komputerach osobistych. People Can Fly przedstawiło masę konkretów i najwidoczniej wszystko zmierza w dobrym kierunku, by wszyscy zainteresowani za kilka tygodni mogli wskoczyć na serwery.
Sprawdźcie nasze wrażenia z Outriders.