Internetowy serial zrobi smaka na Halo 4

Microsoft zamierza promować Halo 4 poprzez pięcioodcinkowy serial, który ukazywał będzie się na łamach Halo Waypoint oraz na youtube'owym kanale Machinima. Całość wystartować ma tej jesieni i przygotować graczy na wielki powrót Chief'a. Wspominając genialne reklamówki typu live-action Halo 3 i Reach, nie sposób nie być podekscyowanym.
Microsoft zamierza promować Halo 4 poprzez pięcioodcinkowy serial, który ukazywał będzie się na łamach Halo Waypoint oraz na youtube'owym kanale Machinima. Całość wystartować ma tej jesieni i przygotować graczy na wielki powrót Chief'a. Wspominając genialne reklamówki typu live-action Halo 3 i Reach, nie sposób nie być podekscyowanym.





Pierwsze szczegóły poznamy wraz z tegoroczną edycją ComicCon, ale wiemy już, iż historia serialu Forward Unto Dawn (nazwa wojskowej fregaty, doskonale znanej fanom serii) zostanie przedstawiona z perspektywy młodego kadeta UNSC. Magazyn Variety donosi, iż Microsoft na produkcję przeznaczył okrągłą sumkę - największa na tego typu przedsięwzięcie w swojej historii.
Czego można się spodziewać? Dla przypomnienia genialna reklamówka Halo: Reach: