CD Projekt RED potwierdził sprzedaż 8 mln egzemplarzy w zamówieniach przedpremierowych Cyberpunka 2077, choć liczba ta może ulec zmianie, bowiem część sympatyków twórczości studia rezygnuje ze swoich zakupów. Już wczoraj pojawiły się sygnały od niezadowolonych użytkowników, którym udało się zwrócić produkcję na PlayStation Store, tymczasem podobne działania możemy zaobserwować w sklepie Microsoftu.
Na Twitterze pojawiają się wiadomości graczy, którzy twierdzą, że Cyberpunk 2077 na konsolach jest „niegrywalny”, na co reaguje pomoc techniczna, prosząc o kontakt w wiadomości prywatnej. Po wymianie kilku informacji z AskPlayStation część klientów potwierdza, że pieniądze wróciły do cyfrowego portfela. Analogiczną sytuację widzimy w przypadku wersji produkcji na sprzęty amerykańskiego giganta – gracze mogą wysłać prośbę o zwrot, która nierzadko jest uwzględniana.
CD Projekt RED na początku 2021 roku przedstawi dokładne rezultaty sprzedaży Cyberpunka 2077, dzięki czemu najpewniej poznamy szczegółową liczbę graczy, którzy zdecydowali się na tak drastyczny krok i zwrócili cyfrową wersję gry.
https://twitter.com/zzuuuko/status/1337251844184129537
https://twitter.com/sahymuhn/status/1337706355310911489
https://twitter.com/maoxianwang007/status/1337102610642382852