PS5 skupi się na rozgrywce w 4K i 60 fps? Według twórcy Godfall to „przyszłość”

Godfall jest jedną z produkcji przygotowanych na premierę PS5. Keith Lee postanowił wypowiedzieć się o swojej grze i dyrektor generalny Counterplea Games przygotowuje graczy na nadciągającą przyszłość. PlayStation 5 ma jego zdaniem skupić się na rozgrywce w 4K i 60 klatkach na sekundę oraz poszerzyć doświadczenie przez nową technologię.
Godfall jest ciekawym tytułem z perspektywy sympatyków marki PlayStation. To właśnie ten tytuł był pierwszy zaprezentowany przez Sony, jego deweloperzy jako pierwsi ogłosili zakończenie prac nad grą, a dodatkowo to pierwsza produkcja z nowej generacji, która trafiła do pudełek.
Czy możemy także liczyć na premierowy hit? Na to pytanie jeszcze nie możemy odpowiedzieć, ale w najnowszym numerze Official PlayStation Magazine UK pojawił się wywiad z Keithem Lee, który postanowił wypowiedzieć się na temat swojej gry oraz PlayStation 5.




Zdaniem dyrektora generalnego Counterplea Games, przyszłością PS5 jest właśnie połączenie rozgrywki w rozdzielczości 4K oraz 60 klatek na sekundę, która zostanie rozbudowana o „emocjonalne odczuwanie” rozgrywki oraz możliwość tworzenia żywo reagujących produkcji i światów. Keith Lee wychwalał także kontroler DualSense – jego zdaniem pad od PlayStation 5 pozwala niemal rzeźbić i kształtować wibracje oraz doznania.
Pierwsze wrażenia z Godfall powinny pojawić się jeszcze przed 12 listopada – w tym dniu debiutuje PlayStation 5 w Ameryce, więc pierwsze redakcje już na pewno przedstawią swoje wrażenia z produkcji.