3D w Gran Turismo 5 już od dwóch lat

Gry
996V
3D w Gran Turismo 5 już od dwóch lat
Roger Żochowski | 20.06.2010, 12:59

Po ogłoszeniu daty premiery Gran Tursimo 5, oraz zapowiedzi edycji kolekcjonerskiej gry, kampania promocyjna nie zwalnia. W Sieci pojawił się nowy trailer, a Kazunori Yamauchi zdecydował się udzielić kolejnego wywiadu. Co tym razem ma nam do przekazania?

Po ogłoszeniu daty premiery Gran Tursimo 5, oraz zapowiedzi edycji kolekcjonerskiej gry, kampania promocyjna nie zwalnia. W Sieci pojawił się nowy trailer, a Kazunori Yamauchi zdecydował się udzielić kolejnego wywiadu. Co tym razem ma nam do przekazania?xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Kazunori Yamauchi oznajmił, że rozmowy na temat zaimpletowania do gry obsługi 3D, rozpoczęły się z Sony już 3 lata temu.

 

"Funkcja 3D była niemal w pełni ukończona, już dwa lata temu. (…) Ponieważ Gran Turismo 5 chodzi w 60 klatkach na sekundę, zaimpletowanie obsługi 3D było dla nas bardzo proste”.

 

- powiedział szef Polyphony Digital. Chwilę potem zaznaczył również, że w przypadku gier, które śmigają w 30fpsach, skonwertowanie ich do 3D jest o wiele trudniejsze. Wygląda więc na to, że to nie prace nad zaimpletowaniem funkcji 3D były powodem tak długiego zwlekania z ogłoszeniem oficjalnej daty premiery.

Poniżej kolejny filmik, w którym na pierwszy plan wysuwają się wypadki i zniszczenia. Jego ocenę pozostawiam już jednak Wam.

 

Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper