Iza Łęcka Iza Łęcka 10.08.2020 07:40
Horizon Zero Dawn
1042V

Twórcy Horizon Zero Dawn na PC dziękują za zgłaszanie błędów i problemów. Gra zostanie naprawiona

Horizon Zero Dawn zadebiutowało na komputerach osobistych, choć niestety przygotowany port nie prezentuje najwyższej jakości, z jaką możemy utożsamiać gry wydawane przez PlayStation. Deweloperzy poinformowali, że chcą naprawić produkcję i dziękują za wszelkie zgłoszenia o usterkach.

Horizon Zero Dawn debiut na PC świętowało premierowym zwiastuem, jednak przed weekendem wspominaliśmy o sporych problemach produkcji. Tytuł nie zapewnia rozgrywki w stałych 60 klatkach na sekundę, deweloperzy nie poradzili sobie z łatwym zaoferowaniem rozdzielczości 4K, a na domiar złego wielu graczy informuje o crashach, przez które kontynuowanie rozgrywki zostało utrudnione.

Guerrilla Games dostrzega niedogodności społeczności i w odpowiedzi wydało oświadczenie. Studio dziękuje za zgłoszenia i prosi o kolejne informacje o doświadczanych problemach:

„Obserwowaliśmy wszystkie nasze kanały i mamy świadomość, że niektórzy gracze doświadczają crashy i innych problemów technicznych. Pragniemy poinformować, że rozpatrujemy Wasze zgłoszenia jako nasz najwyższy priorytet.

Doceniamy tych, którzy już zgłosili swoje problemy na Steam, Reddicie lub za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli nadal masz do czynienia z awariami lub błędami, prosimy o dalsze korzystanie z tych miejsc lub o zapoznanie się z naszym FAQ, jeśli nie jesteś pewien, jak postępować. Twoje zgłoszenia były i są niezwykle pomocne dla naszych zespołów.”

Ekipa Guerrilla Games uspokaja i potwierdza, że zamierza jak najszybciej wyeliminować błędy, by gracze mogli cieszyć się rozgrywką na przyzwoitym poziomie. Wkrótce powinniśmy otrzymać pozytywne informacje dotyczące nadciągających aktualizacji.

Źródło: https://store.steampowered.com/newshub/app/1151640/view/2753341279118859814

Tagi: Guerrilla Games Horizon Zero Dawn: Edycja Kompletna PlayStation Mobile (Win) SIE (PS4)