PS4 "najlepszym miejscem do grania". Sony reklamuje konsolę

PS5 nadciąga i trafi na rynek pod koniec roku, ale nie znaczy to, że Sony przestaje nagle reklamować PlayStation 4. W Sieci pojawił się kolejny klip promocyjny firmy.
Aktualnie dostępna na rynku konsola Sony rozeszła się już na świecie w nakładzie ponad 110 milionów sztuk (dane z maja 2020 roku). Wynik jest zatem naprawdę imponujący, szczególnie, jeśli weźmiemy całkowity wynik PS3, które sprzedano w liczbie ok. 87 mln sztuk.
Oczywiście spora zasługa w osiągnięciu takiego wyniku we wspieranych przez Sony exclusive'ach, które w przypadku PS4 okazały się wyjątkowo mocne. Ostatni przykład takiego bardzo udanego "exa" otrzymaliśmy w zeszłym tygodniu. To oczywiście znakomity Ghost of Tsushima. Właśnie na tej wydanej już grze skupia się przede wszystkim Sony w nowej reklamie PS4 z serii "The best place to play" ("najlepsze miejsce do grania").




W reklamie znajdziemy też inne nadciągające lub wydane już pozycje, dostępne na PS4. To NBA 2K21, Fortnite i Marvel's Avengers. W przypadku Fortnite dziwi tylko fakt, że w klipie Sony wykorzystało nagranie z pecetowego wydania gry (do czego się przyznają autorzy filmiku).
Sony reklamowało PS4 już wielokrotnie hasłem "The best place to play". W tym miejscu możecie sprawdzić reklamę gier dostępnych na konsoli z 2019 roku.