Studio odpowiedzialne za Scorn przerwało długą ciszę, zaskakując prezentacją w trakcie Inside Xbox. Choć o istnieniu tego ponurego horroru z pogranicza science-fiction wiedzieliśmy od kilku lat, pokaz gry okazał się niemałą przyjemnością. Wtedy to mogliśmy zobaczyć nowy zwiastun efektownie wyglądającej gry, która jest przepełniona niepokojącą atmosferą. Twórcy opowiadali już o różnicach pomiędzy generacjami, tymczasem teraz Ljubomir Peklar odniósł się do decyzji dotyczącej konsolowej ekskluzywności.
Podczas wywiadu, zapytany o powód pojawienia się Scorn tylko na jednej konsoli, reżyser zaznaczył, że dla jego studia najważniejsza jest wydajność, dlatego też zdecydowano się skupić wyłącznie na dwóch platformach: Xboksie Series X i PC:
„To bardzo proste. Dobre działanie gry jest dla nas ważne. Xbox Series X to bardzo wydajny sprzęt, który pozwala na zapewnienie takiej samej jakości jak wersja gry na PC.”
Ljubomir Peklar podkreślił również, że nie może podzielić się żadnymi informacjami dotyczącymi PlayStation, więc trudno powiedzieć, dlaczego dokładnie Scorn nie będzie dostępny na PS5. Nie otrzymaliśmy jednak szczegółów wyłączności.
Twórca jednak potwierdził, że Scorn będzie działać na Xboksie Series X w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę.