Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 23.05.2020 16:20
Ghost of Tsusihma z poziomami trudności. Gra ma być dla każdego
1104V

Ghost of Tsusihma z poziomami trudności. Gra ma być dla każdego

Ghost of Tsushima może być trudną grą, ale jak się okazuje, jeśli sami się na to zdecydujemy. Deweloperzy z Sucker Punch potwierdzili, że w grze będziemy mogli zmienić poziom trudności.

Pisaliśmy dzisiaj o Ghost of Tsushima, które według zapowiedzi twórców nie będzie łatwą grą. Inne słowa twórców potwierdzają znów, że w grze dostępne będą różne poziomy trudności, tak aby każdy mógł znaleźć w tej grze miejsce dla siebie. Poniżej słowa Jamesa Connela, odpowiedzialnego za kierunek artystyczny gry.

Po pierwsze, w naszej grze pojawią się poziomy trudności. Jeśli stwierdzisz, że jest zbyt łatwo, możesz ją sobie utrudnić. Kiedy stwierdzisz, że jest zbyt trudno, możesz sobie zabawę ułatwić. Robimy to po to, aby jak najwięcej graczy mogło cieszyć się naszą grą.

Jak widać po powyższych słowach, Sucker Punch chce aby ich gra była przystępna dla jak największej ilości graczy. To raczej żadna niespodzianka, bo produkcje tego studia od zawsze były przystępne.

Nie może być tak trudno, że poddasz się po pierwszych 15 minutach. To byłoby bardzo frustrujące dla wielu ludzi, którzy mogliby cieszyć się tym medium czy gatunkiem.  Jednocześnie nie może być jednak tak, że nasi najwięksi, hardkorowi fani nie znajdą tutaj sobie żadnego wyzwania.

Jeśli więc obawialiście się, że Ghost of Tsushima będzie dla Was zbyt trudne, możecie odetchnąć z ulgą. Szukający wyzwania również powinni znaleźć odpowiedni poziom dla siebie, więc wszyscy powinni być zadowoleni. Jak będzie w istocie, ocenimy dopiero po premierze. Ta ma nastąpić już 17 lipca tego roku.

Źródło: https://www.washingtonpost.com/video-games/2020/05/21/ghost-tsushima-will-include-varying-difficulty-modes/

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch