LawBreakers na PS4 było błędem. Cliff Bleszinski stwierdza, że lepiej było wydać grę na Xboksa One

Gry
1724V
LawBreakers na PS4 było błędem. Cliff Bleszinski stwierdza, że lepiej było wydać grę na Xboksa One
Wojciech Gruszczyk | 20.05.2020, 14:23

LawBreakers nie osiągnęło oczekiwanego sukcesu, produkcja szybko umarła, a Boss Key Productions zostało zamknięte. Po latach Cliff Bleszinski przyznaje, że wydanie gry na PlayStation 4 zamiast na Xboksa One było błędem.

LawBreakers zostało zapowiedziane w 2015 roku. Cliff Bleszinski wierzył w sukces nowego IP i wrzucił grę wyłącznie na PlayStation 4 oraz komputery osobiste. Produkcja okazała się jednak dużą klapą, przez którą wydawca stracił miliony i zdecydował się szybko zakończyć żywot tytułu. Studio zostało zamknięte, a Bleszinski postanowił na pewien czas odpocząć od tworzenia gier.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloper odpowiedzialny za markę Gears of War nie zdecydował się zaproponować tytułu na Xboksa One i po latach stwierdza, że to był jego główny błąd. Cliff Bleszinski jest przekonany, że jego fani poszliby za nim na nową markę i dzięki nim LawBreakers mógłby osiągnąć sukces. Tego nie udało się osiągnąć na PlayStation 4, ponieważ sympatycy Gearsów nie zdecydowali się na kupienie sprzętu dla jego gry.

LawBreakers na PS4 było błędem. Cliff Bleszinski stwierdza, że lepiej było wydać grę na Xboksa One

Czy zaproponowanie gry na Xboksa One i PC sprawiłoby, że LawBreakers zostałoby docenione przez graczy? Trudno powiedzieć.

Źródło: Bar7h

Komentarze (114)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper