MotoGP 20 na Switch. Test framerate'u w realistycznych wyścigach

Gry
853V
MotoGP 20 na Switch. Test framerate'u w realistycznych wyścigach
Bartosz Dawidowski | 24.04.2020, 09:28

MotoGP 20 zgarnia dobre oceny, o czym pisaliśmy już wczoraj. Recenzenci chwalą bardzo płynny framerate gry w wydaniach na PS4 i XOne. Pytanie jak sytuacja wygląda na Nintendo Switch?

Switch zdecydowanie potrzebuje więcej realistycznych wyścigów i można powiedzieć, że MotoGP 20, ze swoim dosyć autentycznym modelem jazdy, jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wygląda na to, że studio Milestone poświęciło dosyć poważnie w wersji na Switch jakość tekstur i geometrię obiektów, ale efekty takiego działania są niezłe. Gra działa z zadowalającą płynnością animacji na konsoli Nintendo.

Framerate w MotoGP 20 na Switch

Co warto zauważyć - framerate jest wyraźnie lepszy w trybie przenośnym, niż w zadokowanym. W trybie stacjonarnym animacja często zagląda w okolice 25, 26 klatek na sekundę. W module mobilnym gra nie ma natomiast żadnych problemów z utrzymywaniem 30 fps na Switch. W trybie przenośnym mamy oczywiście do czynienia ze znacznym uproszczeniem grafiki, co tłumaczy takie zjawisko.

Temat możecie sprawdzić sami na poniższych filmikach. W pierwszym wideo do 2:50 możemy oglądać materiał z trybu stacjonarnego, a później z mobilnego.

MotoGP 20 zgarnęło mocne oceny w recenzjach - redaktorzy chwalą tytuł m.in. za ulepszony model jazdy.

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper