Iza Łęcka Iza Łęcka 20.04.2020 07:31
Death Stranding z techwear od Acronym
2645V

Death Stranding z oficjalną kurtką. Bardzo wysoka cena nie odstraszyła graczy

Fenomen Death Stranding trwa: gracze są w stanie sięgnąć naprawdę głęboko do kieszeni, by zdobyć produkty związane z nowym IP Hideo Kojimy. Pomimo wysokiej ceny, najnowsza kurtka sygnowana logami „Bridges” została wyprzedana.

Death Stranding nie podbiło rankingów sprzedaży, nie osiągnęło wyjątkowo wysokiej średniej ocen (82%), ale gra Hideo Kojimy już na zawsze zapisze się w pamięci niektórych graczy. W ubiegłym tygodniu widzieliśmy zwiastun SnowRunnera inspirowany tytułem Japończyka, obecnie otrzymaliśmy kolejną informację związaną z nowym światem twórcy – kurtka sygnowana motywami Death Stranding została wyprzedana.

Death Stranding z techwear od Acronym

Muszę podkreślić, że Kojima nie zadbał o zwykłą katanę z logiem organizacji stworzonej na potrzeby gry. Jego studio już w 2017 roku skontaktowało się z firmą Acronym specjalizującą się w techwear, by wspólnie opracować specjalistyczny produkt. Jeśli nigdy wcześniej nie słyszeliście terminu „techwear” to pragnę wyjaśnić – są to ubrania, buty lub akcesoria, których wygląd nie jest najważniejszą cechą. Najwięcej uwagi projektantów poświęconych jest użyteczności, dzięki czemu przykładowo kurtka może mieć doczepiane elementy, które chronią przed utratą ciepła, a klient może z niej korzystać przez cały rok. Twórcy koncentrują się także nad dopracowaniu wszelkich aspektów wygody, by techwear było zapewniało jak najlepszy komfort podczas poruszania się w każdych warunkach.

Koncepcja specjalistycznych ubrań pasuje do Death Stranding, co zachęciło Kojima Productions do nawiązania współpracy ze wspomnianą firmą Acronym. Projektanci zdecydowali się na odświeżenie znanej kurtki J1A-GT, która otrzymała na piersi dodatkową kieszeń żółtego koloru (imitującą znany „słoik”), a ponadto zadbano o kilka logotypów „Bridges”. Taki produkt trafił do sprzedaży za 1900 dolarów (7957 zł), będąc z miejsca wyprzedany. Sytuacja jest dowodem na spore zainteresowanie produktami spod marki Hideo Kojimy.

Trzeba dodać, że Death Stranding to pierwsza gra z produktem z serii techwear, a przedstawiony na zdjęciach gadżet z edycji kolekcjonerskiej („słoik”) oraz walizki nie zostały dołączone do zestawu.

Hideo Kojima ma za sobą bardzo udany weekend – nie tylko jego kurtka została wyprzedana, ale deweloper otrzymał nagrodę "Najlepszy Twórca" przyznawaną przez Famitsu.

Death Stranding z techwear od Acronym zdjęcie 1

Death Stranding z techwear od Acronym zdjęcie 2

Źródło: https://kotaku.com/1900-death-stranding-jacket-released-sells-out-instan-1842949514

Tagi: Death Stranding Kojima Productions Sony Interactive Entertainment