MechWarrior 5 i Control z DLSS 2.0. Half-Life: Alyx ulepszony na premierę

Gry
736V
MechWarrior 5 i Control z DLSS 2.0. Half-Life: Alyx ulepszony na premierę
Wojciech Gruszczyk | 23.03.2020, 17:23

NVIDIA przedstawiła dzisiaj DLSS 2.0 i zaprezentowała pierwsze gry wykorzystujące nowoczesną technikę. Gracze mogą liczyć na lepszą jakość rozgrywki w między innymi MechWarrior 5: Mercenaries oraz Control, a dodatkowo Half-Life: Alyx jest gotowy na premierę.

NVIDIA ujawniła dzisiaj DLSS 2.0, czyli ulepszoną sieć neuronową do głębokiego uczenia, która będzie wykorzystywana przez gry dzięki rdzeniom Tensor (karty graficzne RTX). Technika w prostych słowach pozwala zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w grach, jednocześnie zapewniając wyraźny, ostry obraz.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jest to udoskonalona wersja pierwszego DLSS, która charakteryzuje się następującymi elementami:

  • Doskonała jakość obrazu - DLSS 2.0 zapewnia jakość obrazu porównywalną z natywną rozdzielczością, a renderuje tylko od jednej czwartej do połowy liczby oryginalnych pikseli.
  • Świetne skalowanie na wszystkich kartach graficznych RTX i we wszystkich rozdzielczościach - nowa sieć SI bardziej efektywnie wykorzystuje rdzenie Tensor działając nawet 2x szybciej niż poprzednio. Zwiększa tym samym liczbę wyświetlanych klatek na sekundę i eliminuje wcześniejsze ograniczenia dotyczące ustawień i rozdzielczości na poszczególnych kartach graficznych.
  • Jedna sieć dla wszystkich gier - oryginalny DLSS wymagał przeszkolenia sieci SI dla każdej nowej gry. DLSS 2.0 wykorzystuje sieć neuronową, która działa w różnych grach. Oznacza to szybszą implementację tej techniki i w efekcie większą liczbę gier wspierających DLSS.
  • Ustawienia jakości obrazu - DLSS 2.0 oferuje użytkownikom 3 tryby jakości obrazu (Jakość, Balans, Wydajność), które regulują rozdzielczość renderowania gry. Tryb Wydajność umożliwia nawet 4-krotną interpolację obrazu (1080p → 4K).

MechWarrior 5: Mercenaries oraz Control to pierwsze gry wykorzystujące tę technikę – gracze mogą pobrać najnowszy sterownik Game Ready, który dodaje obsługę DLSS 2.0. W przyszłości z rozwiązania będą korzystać kolejne produkcje, więc posiadacze RTX-ów mogą liczyć na jeszcze lepsze wrażenia z nowoczesnych tytułów.

Dodatkowo najnowszy sterownik zawiera optymalizacje dla Resident Evil 3 oraz Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint – ten pierwszy tytuł będzie dostępny już na początku przyszłego miesiąca i gracze mogą mieć pewność, że od początku pozycja będzie oferować satysfakcjonujące doświadczenie.

Najnowszy sterownik Game Ready oferuje także jak najlepsze wrażenia w Half-Life: Alyx – jest to bardzo ważny tytuł dla sympatyków wirtualnej rzeczywistości i NVIDIA zadbała, by gracze mogli powrócić do tej wyjątkowej serii w odpowiedniej formie. Aktualizacja wpłynie na wydajność i obniży opóźnienia.

Sprawdźcie kolejne informacje związane z firmą NVIDIA:

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper