Kajetan Węsierski Kajetan Węsierski 11.01.2020 14:00
God of War praca kamery
1934V

God of War. Twórcy zdradzają, jak osiągnęli efekt jednego ujęcia kamery

Jeśli interesują Was zakulisowe, techniczne aspekty gier wideo, to najnowszy podcast of Sony i Santa Monica może być dla Was wyjątkowo interesujący. 

God of War (2018) jest grą fenomenalną pod wieloma względami. Potwierdzają to oceny recenzentów, genialne wyniki sprzedażowe oraz ogólna opinia, jaka panuje na jej temat. Ogromną wartością dodatnią dla produkcji były aspekty techniczne, które stały na najwyższym możliwym poziomie. 

Jednym z takich była, wręcz innowacyjna (na tak wysokim poziomie), praca kamery. Gra wyglądała, jakby całościowa była zrealizowana w jednym ujęciu- bez cięć, przejść, ani innych temu podobnych elementów. Sony i Santa Monica Studio udostępnili ostatnio odcinek podcastu Worlds Collide, w którym poruszyli temat tego typu technologii

Efekt pojedynczego ujęcia był "cudem współpracy wielu działów", jak ujęto to na PlayStation Blog. Jak mogliśmy usłyszeć, początkowo wielu ludzi twierdziło, że próba implementacji takiego działania była niezwykle odważna i wręcz... niemożliwa! Historia stojąca za decyzję jest bardzo ciekawa, a całego podcastu możecie posłuchać za pośrednictwem serwisu SoundCloud, w tym miejscu. Całość trwa około 55 minut.

Więcej o Bogu Wojny przeczytasz tutaj:

Źródło: https://www.dualshockers.com/god-of-war-podcast-no-cut-camera/

Tagi: God of War (2018) Santa Monica Studio Sony Interactive Entertainment