Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 10.01.2020 12:15
Yakuza reklama
342V

Yakuza: Like a Dragon. Sony i Sega szaleją w zwariowanych reklamach exclusive'a PS4

Po serii gameplayowych filmików z Yakuza: Like a Dragon przychodzi pora na konkretny zwiastun i reklamę telewizyjną tej bardzo intrygującej produkcji.

Sega zaczęła reklamować Yakuza: Like a Dragon w japońskiej telewizji. Nie brakuje tu zwariowanego stylu i podkreślania, że produkcja nie jest typową grą akcji, lecz taktycznym RPG-iem. 

W akcję promocyjną Yakuza: Like a Dragon włączyło się też Sony. Japoński oddział firmy przygotował serię reklam live-action. Motywem przewodnim w tych klipach wideo są zmiany zawodowe. W pierwszym materiale wróżbita podejmuje się fuchy profesjonalnego tancerza. W kolejnymi klipie widzimy detektywa wcielającego się w rolę "pana do towarzystwa" (hosta), czyli profesji znanej z niektórych tokijskich kawiarni. Ostatnia z metamorfoz dotyczy sekretarki zmieniającej się w idolkę jpopu.

Oczywiście w każdym materiale wideo przypominana jest data premiery Yakuza: Like a Dragon. W Japonii tytuł zadebiutuje 16 stycznia 2020 r. Sega potwierdziła już również premierę gry w Europie i USA, co nastąpi w 2020 r.

Przypominam, że obecnie z japońskiego PlayStation Store można pobierać wersję demonstracyjną Yakuza: Like a Dragon. By to zrobić należy oczywiście posiadać/założyć konto zarejestrowane na Nippon.






Tagi: Ryu Ga Gotoku Studio Sega Yakuza: Like a Dragon