PS4 z nową kampanią promocyjną. Efektowna reklama potwierdza – „Nadszedł czas na grę”
Na PS4 nie brakuje hitów, więc Sony nie przekonuje teraz, że konsola Japończyków to „najlepsze miejsce do grania”. Teraz firma chce powiedzieć wprost „nadszedł czas na grę”. Najnowszy spot w ciekawy sposób łączy znane gry z rzeczywistością.
Sony sprzedało ponad 100 mln PlayStation 4, ale mimo to firma chce zachęcać kolejnych graczy do PS4. Teraz Japończycy nie mówią już o „najlepszym miejscu do gry”, a zachęcają fanów elektronicznej rozgrywki do chwycenia za kontrolery.
Przedstawiona reklama w ciekawy sposób łączy rzeczywistość z zabawą – znajdziecie tutaj odwołania do takich tytułów jak Monster Hunter World, God of War, Fortnite, FIFA 20, Crash Team Racing Nitro-Fueled, a nawet nadciągające Final Fantasy VII Remake. Swoją sekundę otrzymali nawet Aloy z Horizon Zero Dawn, Deacon St. John z Days Gone, Nathan Drake z Uncharted oraz Ellie z The Last of Us.
Brakuje tutaj w zasadzie Sama od Hideo Kojimy, ale akurat ten tytuł jest w ostatnich dniach wystarczająco mocno promowany przez Sony. Co sądzicie o nowym sloganie – chwytliwy?
Warto sprawdzić na naszym serwisie: