PS4 z nową kampanią promocyjną. Efektowna reklama potwierdza – „Nadszedł czas na grę”

Gry
2076V
PS4 z nową kampanią promocyjną. Efektowna reklama potwierdza – „Nadszedł czas na grę”
Wojciech Gruszczyk | 04.11.2019, 15:09

Na PS4 nie brakuje hitów, więc Sony nie przekonuje teraz, że konsola Japończyków to „najlepsze miejsce do grania”. Teraz firma chce powiedzieć wprost „nadszedł czas na grę”. Najnowszy spot w ciekawy sposób łączy znane gry z rzeczywistością.

Sony sprzedało ponad 100 mln PlayStation 4, ale mimo to firma chce zachęcać kolejnych graczy do PS4. Teraz Japończycy nie mówią już o „najlepszym miejscu do gry”, a zachęcają fanów elektronicznej rozgrywki do chwycenia za kontrolery.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przedstawiona reklama w ciekawy sposób łączy rzeczywistość z zabawą – znajdziecie tutaj odwołania do takich tytułów jak Monster Hunter World, God of War, Fortnite, FIFA 20, Crash Team Racing Nitro-Fueled, a nawet nadciągające Final Fantasy VII Remake. Swoją sekundę otrzymali nawet Aloy z Horizon Zero Dawn, Deacon St. John z Days Gone, Nathan Drake z Uncharted oraz Ellie z The Last of Us.

Brakuje tutaj w zasadzie Sama od Hideo Kojimy, ale akurat ten tytuł jest w ostatnich dniach wystarczająco mocno promowany przez Sony. Co sądzicie o nowym sloganie – chwytliwy?

Warto sprawdzić na naszym serwisie:

Źródło: YouTube.com

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper