Tytus Stobiński Tytus Stobiński 10.09.2019 16:17
NBA 2K20
485V

NBA 2K20 króluje na liście sprzedaży. Czy to wynik braku konkurencji, czy przymknięcia oka na mikropłatności?

Budząca od wielu lat kontrowersje za sprawą naszpikowania loot boxami seria NBA 2K doczekała się kolejnej odsłony. Choć twórcy zapewniali, że będzie inaczej, znów pierwsze skrzypce grają wirtualne bonusy do kupienia za prawdziwą gotówkę.

Ta jest powodem gorącej dyskusji jaka rozgorzała w internecie, choćby po dużym rozstrzale ocen NBA 2K20 w napływających do sieci recenzjach. Czy jednak próby uzyskania dodatkowych pieniędzy w samej grze, mogą negatywnie wpłynąć na jej sprzedaż, kiedy w zasadzie nie posiada ona żadnej konkurencji? Wedle najnowszych wyników list sprzedaży prosto z Wielkiej Brytanii.

Po pierwszym weekendzie NBA 2K20 wylądowało na 1. miejscu listy sprzedaży fizycznych wydań gier, więc o 3 pozycje wyżej niż zeszłoroczna edycja. Niemniej jednak, pod liczbą sprzedanych egzemplarzy, to 2K19 było wyżej blisko o jedną trzecią sztuk, jakie trafiły do klientów. 

Na drugim miejscu znajduje się Spyro Reignited Trilogy, które za sprawą dopracowanego wydania na Nintendo Switch znów wróciło do łask, a podium zamyka najnowsze dzieło Supermassive Games, The Dark Pictures: Man of Medan

Więcej na temat serii NBA:

Tagi: 2K Games NBA 2K20 Visual Concepts

Nie przegap