Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 25.07.2019 21:30
RAGE 2 aktualizacja
594V

RAGE 2 z nową aktualizacją. Nowe tryby, kody i atrakcje za darmo

id Software obiecało znaczącą rozbudowę RAGE 2 i zespół nie rzuca słów na wiatr. Od dzisiaj zainteresowani pobiorą dużą aktualizację do strzelanki, która zaoferuje między innymi dwa nowe tryby rozgrywki. Poznajcie pełną listę nowości.

Rage 2 trafiło na rynek 14 maja i jeszcze przed debiutem zespół odpowiedzialny za grę obiecał przygotowanie wielu ciekawych i bezpłatnych dodatków. Twórcy oczywiście nie zapominają o płatnych DLC, ale w tym wypadku nawet darmowe mięsko trafi w gust szerokiego grona odbiorców.

Od dzisiaj zainteresowani zapoznają się z między innymi Nową Grą+ (zachowujemy wszystkie bronie, zdolności, ulepszenia i pojazdy), trybem IronMan (kto umiera, ten przegrywa), ultrakoszmarnym poziomem trudności (będzie bolało) oraz twitchowymi łowami głów (podczas streamów na tablicy wyników pojawią się znajome imiona).

Studio przedstawiło także nowe kody czarodzieja pustkowia:

  • Odskokowy ragdoll: Dzięki kodowi odskokowego ragdolla staniesz się żywą bronią jeszcze dosłowniej niż dotąd. Odskoki będą cię pozbawiać kontroli nad kończynami, zmieniając cię w pędzącą ku niczego niepodejrzewającym (i słusznie skonfundowanym) przeciwnikom, mordującą wszystko na trasie szmaciankę.
  • Supersiła odrzucająca: Kojarzysz anime, w których bohater bije tak mocno, że bici odlatują w stratosferę? Dzięki kodowi odrzucającej supersiły możesz tak i ty. Wszystkie twoje ciosy wręcz zostają wzmocnione do entej potęgi, więc rozkręcaj łapy i patrz, jak wrogowie fruwają.

Deweloperzy znaleźli także czas na wprowadzenie kilku poprawek:

  • Wyskakujące powiadomienia nie pauzują już gry.
  • Do opcji kontrolera dodano suwak dostosowujący martwą strefę kamery.
  • Dodano latarkę, przydatną na ciemnych obszarach (włącza się ją przytrzymując przycisk skupienia).
  • Można teraz pomijać dialog z ciotką Prowley w misji początkowej.
  • Dodano opcję wyłączania samouczków w arkach.
  • Interfejs wyświetla teraz postępy przy śledzeniu projektów.
  • Pojawiła się możliwość wyłączania wyskakujących przy celowniku powiadomień o obrażeniach i zabójstwach.
  • Zestawy głosów „Nazywasz to śmiglikiem?” i Totalwizji są automatycznie przyznawane po podłączeniu konta Bethesda.net (poprzednio sprzedawał je Czarodziej Pustkowi).

Na deser usunięto następujące błędy:

  • Pojazd ChazCar nie umieszcza już błędnie modelu głównej postaci w karoserii, gdy znajduje się pod kątem.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał szybką podróż do laboratorium Kvasira, jeżeli na miejscu znajdował się znacznik celu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bojowa muzyka nie była odpowiednio odtwarzana podczas misji „Strażnik”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego napisy dla hologramu Prowley nie zgadzały się z nagraniami w japońskiej wersji językowej.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że można było utknąć przy próbie dostania się do sztabu Władzy przed projektem Sztylet.
  • Naprawiono błąd, przez który ślady kul i krwi przestawały pojawiać się w grze po dłuższych walkach.
  • Usunięto błąd, który mógł powodować zawieszanie się gry przy przeglądaniu menu ulepszeń broni feniksa.
  • Gracze nie mogą już wjeżdżać pojazdami do gniazda miażdżycieli w zrujnowanym szybie.
  • Wypowiedzi sklepowych sprzedawców nie nakładają się już na siebie.
  • Efekty dźwiękowe przy otwieraniu pojemników są już poprawnie odtwarzane.
  • Po niszczeniu drewnianych barykad nie pozostają już unoszące się w powietrzu odłamki.
  • Dodano dwa wpisy w dzienniku dla Mostu Neda.
  • Efekty dźwiękowe wybuchów mutantów nie rozbrzmiewają już mimo wyłączenia wszystkich dźwięków.
  • Głos Prowley w Presidio nie jest już odtwarzany dwukrotnie.

RAGE 2 aktualizacja

Warto sprawdzić:

Źródło: Bethesda

Tagi: Bethesda id Software / Avalanche Studios Rage 2