RAGE 2 z dużą aktualizacją. Twórcy poprawiają grę i usuwają błędy

Gry
1966V
RAGE 2 z dużą aktualizacją. Twórcy poprawiają grę i usuwają błędy
Wojciech Gruszczyk | 19.06.2019, 13:12

Twórcy z id Software oraz Avalanche Studios długo czekali z zaprezentowaniem pierwszej łatki do RAGE 2, ale produkcja zostanie właśnie znacząco poprawiona. Deweloperzy przygotowali ogromną aktualizację, która usprawnia wiele elementów otwartego świata.

Poznaliśmy szczegóły pierwszej aktualizacji do RAGE 2. Deweloperzy znacząco usprawnili produkcję i usunęli kilka znaczących błędów. Gra będzie działać lepiej na PlayStation 4, Xboksach One oraz komputerach osobistych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rage 2 – recenzja gry. Strzelać każdy może... Ale nie w otwartym świecie

Bethesda w końcu przedstawiła szczegóły pierwszej aktualizacji do RAGE 2. Twórcy długo pracowali nad łatką, ale przynajmniej zdecydowano się w znaczącym stopniu usprawnić grę, a jednocześnie deweloperzy znaleźli czas na usunięcie wielu błędów.

Deweloperzy dodali między innymi nowe pakiety głosowe, wrzucili kolejne kody, a nawet postanowili dopieścić cykl dnia i nocy. Pewnie znajdą się także chętni, którzy zajmą się ponownym eliminowaniem obozów bandytów.

RAGE 2 - FUNKCJE I ULEPSZENIA

  • Od teraz zdobywanie obozów bandytów można powtarzać! Wróć do zdobytych już obozów i oczyść je dowolną liczbę razy, otrzymując za to nagrody.
  • Nowe kody Czarodzieja Pustkowi: słaba grawitacja, krwawa łaźnia, fotel wyrzucający feniksa, wsparcie Klegga.
  • Zmniejszono liczbę lokalizacji odwiedzanych przez Czarodzieja Pustkowi z 15 do 3.
  • Dodano nowe pakiety głosowe, w tym pakiet „Totalwizja” i „Nazywasz to śmiglikiem?”.
  • Od teraz rankingi znajomych Bethesda.net są dostępne dla Mutant Bash TV.
  • Wprowadzono optymalizację menu, aby wyeliminować spowolnienia jego działania.
  • Wprowadzono do oferty sklepu w grze ulepszenie do wersji Digital Deluxe.
  • Ulepszono wykrywanie trafień skrzyń atakami wręcz.
  • Skrzynie są teraz oświetlone!
  • Dodano opcję przyśpieszenia/wygładzenia działania myszy.
  • Dodano na wszystkich platformach nowy algorytm wyostrzający od AMD (w związku ze skargami na „rozmazaną” grafikę).
  • Wprowadzono zmiany w cyklu dobowym. (Poprzednio dzień trwał zbyt krótko, a noc zbyt długo).

RAGE 2 - KONTO

  • Połączone konta Bethesda.net sprawiają wrażenie odłączonych po odzyskaniu dostępu do Internetu.
  • Przy próbie połączenia gry z wykorzystywanym już kontem Bethesda.net wyświetlony zostanie komunikat błędu.
  • Po otrzymaniu wielokrotnych ograniczeń lub zawieszeń, gracz nie będzie już sprawiał wrażenia odłączonego od Bethesda.net.

RAGE 2 - WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ

  • Naprawiono błąd powodujący znikanie broni, pancerza i umiejętności po wczytaniu zapisu.
  • Naprawiono błąd, przez który wersja PS4 gry zawieszała się podczas wyświetlania ekranów z informacjami prawnymi, gdy w trakcie uruchamiania nie wykryto połączenia sieciowego.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom korzystającym z wersji PC dostęp do znajomych, statystyk oraz sklepu.
  • Naprawiono błąd w wersji PC gry powodujący wyłączanie się jej z błędem podczas wychodzenia na pulpit.
  • Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się gry, gdy gracz umieścił wskaźnik myszy nad ikoną lokacji znajdującą się na mapie.
  • Naprawiono błąd powodujący wyłączenie się gry podczas korzystania z ikara.
  • Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się gry podczas próby uruchomienia jej na sprzęcie spełniającym jedynie minimalne wymagania systemowe.
  • Naprawiono błąd, przez który funkcja raportowania błędów nie uruchamiała się, gdy w grze ustawiony był język chiński (tradycyjny lub uproszczony).
  • Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się gry przy próbie pominięcia scenek przerywnikowych z Prowley.
  • INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • Naprawiono błąd, przez który w menu ustawień widoczne były symbole i tekst związane z debugowaniem.
  • Naprawiono błąd, przez który w ustawieniach stylu celowania widoczny był tekst związany z debugowaniem.
  • Naprawiono błąd, przez który w sklepie nie była wyświetlana zawartość elementów wydania Digital Deluxe.
  • Sklep w grze wciąż będzie wyświetlał wydanie Digital Deluxe jako niemożliwe do zakupu pomimo wystarczających uprawnień konta.
  • Naprawiono błąd powodujący spowolnione działanie wielu elementów interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie tekstu związanego z ulepszeniami magazynka przy nieprawidłowej broni oraz po zamknięciu menu.

RAGE 2 -​​​​​​​ DŹWIĘK I LOKALIZACJA

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający czasem odtwarzanie nagrań z wypowiedziami postaci.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem blokowanie lub przerywanie odtwarzania wszystkich nagrań z wypowiedziami.
  • Naprawiono błąd, przez który po ukończeniu misji „Zaciemnienie” w trakcie starć muzyka nie była odtwarzana.
  • Naprawiono błąd powodujący brak muzyki w sali zwycięzców.
  • Naprawiono błąd powodujący brak efektów dźwiękowych, które powinny być odtwarzane przy odblokowywaniu kolejnych poziomów umiejętności i atutów w menu nanotrytów.
  • Naprawiono błąd, przez który pominięcie intra na jego początku mogło zablokować odtwarzanie nagranych wypowiedzi podczas wyboru postaci.
  • Od teraz słychać efekty dźwiękowe towarzyszące przewróceniu się motocykla.
  • Naprawiono błąd powodujący desynchronizację odtwarzania dwóch ścieżek dźwiękowych z odliczaniem na początku wyścigu.
  • Przywrócono brakujący dźwięk towarzyszący komunikatowi „Nowy wpis w rejestrze”.
  • Naprawiono błąd, przez który nie słychać było dźwięków związanych z obrażeniami powodowanymi laserami w pomieszczeniu kontrolnym fabryki Goliat.
  • Nagranie dźwiękowe związane ze zranieniem nie jest już odtwarzane, gdy gracz dotknie elektro-pułapki i nie odniesie przy tym obrażeń.
  • Podczas otwierania pokryw osłaniających reaktor w podstacji Nieśmiertelnych alfa od teraz odtwarzane są prawidłowe efekty dźwiękowe.
  • Naprawiono błąd, przez który podczas gry z ustawionym językiem innym niż angielski w zebranych danych wywiadowczych wyświetlany był tekst związany z debugowaniem.
  • Poprawiono zapis daty i czasu wyświetlany na ekranach zapisu i wczytywania w japońskiej wersji językowej gry.
  • Poprawiono rosyjską lokalizację złotego pistoletu.
  • Poprawiono literówkę w opisie likwidacyjnego działka pulsacyjnego.
  • W tekście związanym z zajęciami społecznościowymi mogą pojawić się niewspierane znaki.
  • Wszystkie języki – Rejestr – Opis wpisu „Uprzejma prośba o WYSADZENIE GAZCATRAZ” zawiera niespójności.
  • W japońskim wydaniu gry kwestie mówione wieży Władzy mają różne poziomy zniekształceń.
  • W menu rejestru zawierającym dane wywiadowcze dotyczące Osiedla w Zapadlisku wpis „Kryjówka bandytów” zawiera niezwiązany z nim tekst mówiący o mutkach Abadonu.
  • Wyeliminowano kilka problemów lokalizacyjnych (w tym powodujące nakładanie się tekstu) w brazylijskiej, chińskiej (tradycyjnej i uproszczonej) i koreańskiej wersji językowej.
  • Naprawiono nieprawidłowe hiperłącza pomocy w polskiej i brazylijskiej wersji językowej.

RAGE 2 -​​​​​​​ POPRAWIONE BŁĘDY ROZGRYWKI

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że spoglądając na dr. Kvasira pod pewnymi kątami, nie można było rozpocząć z nim rozmowy.
  • Naprawiono kilka fragmentów toru ChazCar, których opuszczenie nie teleportowało gracza z powrotem na trasę.
  • Naprawiono błąd, przez który pancerz Nicholasa Raine'a był zawsze widoczny na postaci gracza.
  • Naprawiono błąd, przez który wylogowanie się po powrocie do gry ze stanu zawieszenia umożliwiało graczowi pozostanie w grze, co mogło doprowadzić do uszkodzenia wszystkich zapisów.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie opcji trybu fotograficznego po opuszczeniu go i powrocie do niego.
  • Naprawiono błąd powodujący blokowanie miażdżycieli po odtworzeniu ich początkowej animacji.
  • Naprawiono błąd w wyzwaniu MBTV o nazwie „Strażnik”, przez który po śmierci i użyciu rąbnięcia postać gracza stawała się niezwyciężona.
  • Naprawiono błąd, przez który po zabiciu wszystkich wrogów nie dało się ukończyć Gazcatraz.
  • Naprawiono błąd, przez który po zmianie przypisania klawiszy na inne niż domyślne skręcanie w prawo podczas jazdy motocyklem stawało się niemożliwe.
  • Umożliwiono zmianę przypisania klawiszy w minigrze z defibrylacją (dotąd zawsze stosowane było domyślne ustawienie WASD).
  • Usunięto błąd powodujący wyłączenie się gry podczas walki z wieżą Władzy na północ od Laguny.
  • Usunięto błąd, przez który stworzenie nowego zapisu i wyjście do głównego menu w trakcie przemowy Gulo sprawiało, że Marshall nie kontaktował się z graczem przez radio, blokując w ten sposób możliwość kontynuowania fabuły.
  • Naprawiono błąd, przez który część lokacji związanych z fabułą i niezawierających przedmiotów do zebrania nie mogło być oznaczone jako ukończone.
  • Usunięto błąd w wersji na konsolę Xbox One uniemożliwiający przywołanie feniksa, gdy postać gracza znalazła się w jego zasięgu (w odległości około 200 metrów od niego).
  • Naprawiono błąd, przez który Anihilator nie mieścił się poprawnie na obszarze lokacji.
  • Naprawiono błąd związany z ikoną przycisku przy opisie sterowania namierzaniem śmiglika.
  • Naprawiono błąd, przez który na liście znajomych z platformy Steam niektórym graczom nie wyświetlali się dodani znajomi.
  • Naprawiono błąd powodujący konflikty między przypisanymi klawiszami służącymi do sterowania pojazdami, motocyklami i helikopterem.
  • Naprawiono problem, przez który zmiana minimalnego skalowania rozdzielczości po przełączeniu trybu w oknie mogło doprowadzić do powstania błędów graficznych.
  • Naprawiono błąd, przez który dotknięcie bariery podczas spotkania z generałem Crossem powodowało utknięcie postaci gracza w ścianie.
  • Naprawiono błąd, z powodu którego gracz mógł przeniknąć przez ścianę w pobliżu wejścia do jaskini z misji „Kult Boga Śmierci” oraz przez drzwi wyjściowe.
  • Naprawiono błąd, przez który po otwarciu arki doładowane działko pulsacyjne mogło stać się niewidzialne.
  • Naprawiono błąd, przez który zaatakowanie mutantów-wyznawców z kratownicy w pobliżu kapliczki powodowało, że blokowali się, biegnąc w kierunku ściany.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi użycie szybkiej podróży lub przywołanie pojazdu po ukończeniu fragmentu misji „Sygnał” rozgrywanego w bunkrze Władzy.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczowi aktywowanie obiektów wrażliwych na skupienie, patrząc na nie pod dziwnym kątem lub w ogóle na nie nie patrząc.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczowi wywołanie komunikatu potwierdzającego dokonanie zakupu przedmiotów, które kupił już wcześniej.
  • Naprawiono błąd, przez który brakowało modelu doładowanego działka pulsacyjnego w chwili, gdy gracz mógł je podnieść.
  • Naprawiono problem związany z Bethesda.net, przez który gracz mógł stracić kontrolę nad grą, gdy otworzył okno modalne służące do zarządzania kontem i jednocześnie uruchomił nową grę.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz mógł utknąć w arce na Drżącym Wzgórzu, gdy udał się w kierunku drzwi przed jej ukończeniem.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz nie był w stanie zmienić przycisków przypisanych do nawigacji w menu, co mogło prowadzić do konfliktów po wprowadzeniu zmian w sterowaniu.
  • Naprawiono błąd, przez który podczas użycia umiejętności odskok nie był odtwarzany związany z nią dźwięk.
  • Naprawiono błąd, przez który wczytanie autozapisu wykonanego po ukończeniu arki powodowało niezaliczenie zadania i nieprzyznanie nagród.
  • Naprawiono błąd, przez który zwycięstwo w misji ChazCar Derby było rejestrowane jako przegrana, co blokowało możliwość kontynuowania fabuły.
  • Naprawiono błąd, przez który miażdżyciel Abadonu zmieniał się w kulę między poszczególnymi animacjami, gdy zbliżał się do niego gracz.
  • Naprawiono błąd powodujący automatyczne anulowanie komunikatów o błędach związanych z nieudanym logowaniem.
  • Naprawiono błąd, przez który uderzenie feniksa pojazdem w pobliżu wjazdu do miasta sprawiało, że pojazd znikał, zanim został oddany na przechowanie.
  • Rozwiązano problem migoczących cieni we wnętrzu Meliny D i D.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszenie się gry podczas próby usunięcia lub zastąpienia zapisów rozgrywki.
  • Od teraz po wejściu do Centrum Kosmicznego EDEN nocą w jego wnętrzu nie panuje nieprzenikniona ciemność.
  • Naprawiono błąd, przez który porzucenie projektu Sztylet i zrestartowanie go przy użyciu nowego samochodu uniemożliwiało graczowi wejście do Kserksesa.
  • Namierzacz konwojów nie pokazuje już na kompasie konwojów, gdy zadania „Przejmij i kontroluj” są ukryte na mapie.
  • Naprawiono błąd, przez który wyjście z nieoświetlonego słońcem miejsca powodowało nagły wzrost jasności.
  • Naprawiono błąd powodujący blokowanie dostępu do modułu Bethesda.net graczom logującym się na połączone konta, na których wygasły zgody na warunki zapisane w umowach i regulaminach.
  • Poprawiono umiejscowienie efektów graficznych związanych z granatami, które poruszający się gracz przetrzymuje po odbezpieczeniu.
  • Naprawiono błąd, przez który zaznaczenie lub usunięcie zaznaczenia opcji śledzenia lokacji nie zmieniało związanego z nią tekstu.
  • Naprawiono błąd powodujący zbyt gwałtowne realizowanie przejść między ujęciami kamery podczas poruszania się pojazdami.
  • Naprawiono błąd, przez który opuszczenie w tajnym bunkrze windy poruszającej się do góry sprawiało, że gracz mógł w nim utknąć.
  • Wyeliminowano w wersji na konsole PlayStation 4 migotanie cieni generowanych przez poruszające się źródła światła.
  • Naprawiono błąd, przez który w niestandardowych trybach gry w MBTV gracz wyświetlany był bez pancerza strażnika.
  • Przywrócono brakujące wibracje kontrolera towarzyszące ulepszeniu feniksa o nazwie „Eksplozja”.
  • Naprawiono błąd, przez który licznik amunicji strzelby bojowej wyświetlał różne wartości dla trybów strzału śrucinami i breneką.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie okienka z nagrodą.
  • Usunięto gwałtowne potrząsanie kamerą towarzyszące chwytaniu wysoko położonych krawędzi.
  • Gracz nie może już opuścić świata gry, używając w MBTV grawiskoku i wiru.
  • Dodano brakujące efekty graficzne towarzyszące wystrzałowi z inteligentnej wyrzutni rakiet przy włączonym przesterze.
  • Naprawiono błąd, przez który czołg Drapieżca był niemal zniszczony, gdy gracz wczytał zapis po tym, jak w nim zginął.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie klawiszy strzałek, aby wybrać inny poziom trudności, gdy wskaźnik myszy znajdował się na pozycji oznaczającej niski poziom trudności.
  • Naprawiono błąd, przez który pojazdy przeciwników czasem wyprzedzały gracza dzięki teleportacji.
  • Narzędzie nawigacyjne mapy nie psuje się już po ukończeniu wyścigu.
  • Naprawiono błąd, przez który pociski z rewolweru Firestorm nie przywierały do elementów otoczenia.
  • Naprawiono błąd, przez który nie można było zaliczyć Turni Heroldów Zagłady po zabiciu wszystkich wrogów.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz czasem nie mógł zaliczyć Farmy Wojaka, ponieważ nie pojawiali się na niej wszyscy wrogowie.

Więcej o RAGE 2:

Źródło: bethesda.net

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper