Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 01.05.2019 09:17
Halo: The Master Chief Collection
586V

Halo: The Master Chief Collection z obsuwą. Microsoft tłumaczy się z opóźnienia testów

Beta testy Halo: The Master Chief Collection miały się rozpocząć jeszcze w kwietniu. Jak już wiemy nie doszło do nich. Microsoft tłumaczy się dzisiaj z opóźnienia.

Co prawda Halo: The Master Chief Collection otrzymało dużą aktualizację w kwietniu, która redukowała efekt rubber bandingu na serwerach (co ma związek z częstotliwością przesyłu pakietów informacji, o czym szerzej w tym miejscu). Okazuje się, że te modyfikacje były jednak niewystarczające do odpalenia testów gry na XOne i PC.

Halo: The Master Chief Collection z ważną aktualizacją

Za nową wersje Halo: The Master Chief Collection odpowiada studio Splash Damage i Ruffian Games (ze wsparciem 343 Industries). Jak tłumaczy Microsoft "poczyniono wielkie postępy" w tym kontekście, ale niestety Halo: Reach nie jest jeszcze gotowe do testów.

"Musimy wykonać jeszcze trochę prac przed pierwszym publicznym lotem. Pomimo tego, że chodzi tu o testowanie wstępnej wersji kodu, musimy zapewnić odpowiedni poziom dopracowania gry, tak by gracze cieszyli się ze sprawnej i udanej sesji rozgrywki (...) wielu osobom wydaje się, że taka robota to tylko "kopiuj-wklej", ale to zdecydowanie nie jest takie proste".

Dowiedzieliśmy się również, że obecnie część zespołu 343 testuje sterowanie w Halo: The Master Chief Collection głównie pod kątem tego, jak gra zachowuje się przy sterowaniu myszką i klawiaturą.

Pierwsze testy rozpoczną się prawdopodobnie jeszcze w maju. By wziąć w nich udział na XOne lub PC należy zarejestrować się w programie Halo Insider.

W pierwszej kolejności gracze mają otrzymać Halo: Reach (również na Xbox One), a następnie: Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST i Halo 4.

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/halo-master-chief-collections-pc-delay-explained/1100-6466573/

Tagi: halo Halo: The Master Chief Collection pc xbox one

Nie przegap