The Elder Scrolls: Blades przyniosło już 1,5 mln dolarów
The Elder Scrolls: Blades znajduje się we wczesnym dostępnie od miesiąca. Bethesda może być jednak zadowolona z odbioru gry, która już teraz na iOS przyniosła 1,5 miliona dolarów przychodu.
Analitycy z Sensor Tower, firma zajmującą się zbieraniem informacji o rynkach mobilnych wyliczyli, że gracze wydali w trakcie miesiąca wczesnego dostępu The Elder Scrolls: Blades w wersji beta aż 1,5 miliona dolarów, przy czym grę pobrało 1,3 miliona osób.
The Elder Scrolls: Blades po aktualizacji mniej naciąga na kasę
Bethesda postanowiła limitować dostęp do The Elder Scrolls: Blades i początkowo dostęp do gry był jedynie przez zaproszenia. Później otworzono dostęp i pobrać grę na iOS mógł każdy, kto zarejestrował się na oficjalnej stronie gry. Wtedy też do serwerów dołączyło ponad milion osób.
Sensor Tower ustaliło, że 73% wszystkich graczy wydających pieniądze pochodzi z USA, co daje mniej więcej 1,1 miliona dolarów przychodu z jednego rynku. Wielka Brytania, drugi pod względem wydatków rynek to 5% całości, czyli około 75 tysięcy dolarów. Na jednego gracza przypadło 1,20 dolarów, a od dnia premiery 27 marca, dziennie gra przynosi 50 tysięcy na gracza (średnio).
Dla porównania poprzednia premiera mobilna Bethesdy - Fallout Shelter przyniosła $8,7 miliona w trakcie miesiąca przy 4,4 milionach instalacji. Z tym, że wtedy gra miała pełną premierę i nie była ograniczona w dostępie jak The Elder Scrolls: Blades.