SI priorytetem w Hitman Absolution

W grze, w której ogromne znaczenie ma naturalność oddziaływamia pomiędzy bohaterem a postaciami sterowanymi przez hardware, bardzo istotnym elementem jest sztuczna inteligencja. I nie inaczej jest w przypadku , gdzie zbudowanie odpowiednich algorytmów SI było jednym z kluczowych wyzwań dla twórców.
W grze, w której ogromne znaczenie ma naturalność oddziaływamia pomiędzy bohaterem a postaciami sterowanymi przez hardware, bardzo istotnym elementem jest sztuczna inteligencja. I nie inaczej jest w przypadku , gdzie zbudowanie odpowiednich algorytmów SI było jednym z kluczowych wyzwań dla twórców.





Główny producent gry, Hakan Abrak stwierdził, iż długi czas dewelopingu najnowszej odsłony przygód Agenta 47 związany jest z aspektem technologicznym, a w szczególności z tworzeniem kompleksowego i realnego systemu sztucznej inteligencji. Wizja panów z IO Interactive doprowadziła do stworzenia silnika Glacier 2, gdyż pierwsza jego odsłona nie była w stanie napędzić ambitnych pomysłów projektantów. Ogrom pracy, który w szybkim czasie przekuwa się na masę korzyści. Stealth doczekał się bardziej przystępnej wersji (Łysy dzięki swojemu instynktowi widzi ścieżki, którymi poruszają się oponenci), a w grze nie zabraknie masy małych historyjek, które niczym wisienki na torcie dekorują główny wątek fabularny. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wymiatać z wyciągniętymi przed siebie spluwami, ale to właśnie stealth pozwoli na głębsze zatopienie się w świecie gry - poznanie smaczków i dokładne przyjrzenie się postaciom, jakie go zamieszkują. Wszystko brzmi bardzo ciekawie - nic tam, czekamy!