Aktualizacja Fallout 76 dostępna. Sporo nowej zawartości

Bethesda przygotowała kolejną aktualizację Fallout 76. Poza dodaniem nowej zawartości połatano gigantyczną porcję błędów.
Bethesda po pierwszej, drugiej, trzecież i kolejnej fali krytyki, nadal pracuje nad usprawnianiem Fallout 76 i uzupełnianiem gry o nową zawartość. Dzisiaj pojawiła się spora aktualizacja powiązana z rozszerzeniem Wild Appalachia.
Xbox Game Pass - 6 nowych gier, w tym dwa hity




Poniżej znajdziecie pełną listę zmian aktualizacji Fallout 76 do wersji 1.1.2.4 ( 1.1.2.9 na PC).
Nowa zawartość Wild Appalachia
Nowa seria zadań - Kłamliwy Lowe
- Seria zadań Kłamliwy Lowe jest już dostępna! Rozpocznij śledztwo w tej tajemniczej sprawie od odszukania i przeczytania jednego z plakatów „Owcasquatch pożarł mi brata”, znajdujących się w Lewisburgu albo na stacjach kolejowych w całych Appalachach.
- Plakaty „Owcasquatch pożarł mi brata” są też dostępne gratis w Atomowym Sklepie do 7 maja, godz. 15:00 CEST. Po odbiorze można umieścić plakat w C.A.M.P. i go przeczytać, aby rozpocząć zadanie.
Nowy loch - Jamy (premiera 16 kwietnia)
- Na tydzień po premierze dzisiejszej łatki, 16 kwietnia, pojawi się nowy loch.
- To pełne wyzwań przedsięwzięcie zaprowadzi cię pod Harpers Ferry, śladami Bractwa Stali, które z nieznanych dotąd powodów wysłało swoje oddziały pod ziemię
- Nawet najbardziej zaprawieni zdobywcy Appalachów będą mieli problem z podbiciem Jam w pojedynkę. Stwórz własną drużynę i upewnij się, że masz doskonałe wyposażenie - dopiero później zmierz się z tym podziemnym polem bitwy.
Założenia i zrównoważenie
Beta trybu przetrwania
- Mechanika śmierci: Liczba przedmiotów pomocy pozostawianych w momencie śmierci została znacząco zmniejszona.
- Mechanika śmierci: Liczba kapsli tracona w momencie śmierci i zdobywana po zabiciu innego gracza została zmniejszona z 200% do 25% poziomu tej postaci.
- Przykładowo, postać poziomu 60., która zostanie zabita w przetrwaniu, straci teraz 15 kapsli, a nie 120. W przypadku zabicia innego gracza, zabójca zarobi 15 kapsli.
- Rankingi: Na mapie podświetleni zostają trzej gracze ze szczytu rankingu „Zabici gracze”, a nie jak dotąd „Najdłuższe życie”.
- Tymczasowa nieśmiertelność: W niedawnej szybkiej poprawce usunęliśmy błąd, który mógł powodować, że efekt tymczasowej nieśmiertelności nie był nadawany właściwie graczom po szybkiej podróży czy odrodzeniu.
Aktualizacje frakcji handlarzy
- W kurorcie Whitespring, na dole, w sklepach, znaleźć można handlarzy ze wszystkich frakcji, z wyjątkiem Enklawy.
- Powinno to pomóc zmniejszyć częstotliwość szybkiego podróżowania, celem odwiedzenia wielu handlarzy frakcji podczas kupowania i sprzedawania przedmiotów.
- Pule 200 kapsli, które zostały poprzednio przypisane każdej frakcji handlarzy, są teraz połączone w jedną sumaryczną pulę 1400 kapsli, wspólną dla wszystkich frakcji.
- Oznacza to, że za każdym razem gdy kupujemy lub sprzedajemy przedmioty handlarzowi, wspólna pula dostępnych kapsli dla wszystkich frakcji zmienia się.
- Zmiana ta powinna zagwarantować większą elastyczność przy kupowaniu i sprzedawaniu przedmiotów o wyższej cenie, a także w przypadku próby handlowania wieloma przedmiotami jednocześnie.
- Pula limitu handlarza wciąż resetuje się po 20 prawdziwych godzinach.
Obrażenia ataku wieżyczek oraz regulacje zasięgu
- Wieżyczki wzniesione przez graczy podlegają teraz zasadom obrażeń PvP, co oznacza skalowanie obrażeń, a także zwiększenie podstawowych obrażeń dla wszystkich typów wieżyczek, w zakresie od 15 do 100%, w zależności od wieżyczki.
- Dodatkowo, zasięgi ataku wieżyczek zostały zwiększone, aby dopasować je do zasięgów uzbrojenia graczy.
- W przypadku wieżyczek ze strzelbą, rozrzut pocisków został zmniejszony, aby lepiej pasować do strzelby bojowej.
- Zmiany te powinny sprawić, że wieżyczki w C.A.M.P. i warsztatach będą większym i bardziej konsekwentnym zagrożeniem dla atakujących.
Dodatkowe zmiany założeń i zrównoważenia
- C.A.M.P.: Szansa pozyskania mleka od bramina, który pojawił się w C.A.M.P. gracza, została zmniejszona o połowę.
- Wyzwania: Wymagania wyzwania „Wypij napoje alkoholowe” zostały zmniejszone z 25 do 10 trunków.
- Wyzwania: Wymagania wyzwania Zrób alkohol zostały zmniejszone z 50 do 20 trunków.
- Żywność: Współczynnik psucia się żywności jest teraz bardziej konsekwentny.
- Przedmioty: Zasoby, które pozostawiają po sobie świecące stworzenia w strefach rażenia, takie jak świecąca masa czy masa utwardzona, pojawiają się teraz osobno dla każdego gracza, który zadaje obrażenia tym stworzeniom.
- Przedmioty: Założenie pancerza z legendarnymi modami kriogenicznym lub zapalającym nie powoduje już, że noszący go staje się wrogi nawet zanim zacznie odpowiadać ogniem na ostrzał innych graczy w trybie przygodowym.
- V.A.T.S: Nie namierza już sojuszników, graczy ani istot neutralnych.
Interfejs użytkownika
Nowa funkcja - ekran newsów
- Po zalogowaniu, automatycznie pojawi się nowy ekran, na którym znajdą się ogłoszenia ze świata Fallouta 76, oferty w Atomowym Sklepie, informacje o łatkach oraz najnowsze wieści związane z grą.
- Na górze ekranu newsów wyświetlać się będą cztery różne elementy. Można je przewijać, naciskając przyciski prawo i lewo na padzie kierunkowym kontrolera lub klikając na PC.
- Podczas przeglądania newsów, przy dolnej krawędzi ekranu pojawi się opcja „Więcej informacji”. Jej wybór może cię przenieść do powiązanego artykułu na Fallout.com lub do Atomowego Sklepu.
- Ekran newsów można zamknąć, wybierając opcję „Menu główne” i przechodząc do menu głównego gry.
- Po zamknięciu, ekran newsów można otworzyć ponownie w każdej chwili. Wystarczy przejść do menu głównego i wybrać opcję „Newsy”, która została dodana na dole ekranu.
Nowa funkcja - zmiana nazw przedmiotów
- Spraw, by twoje przedmioty stały się nieco bardziej osobiste - nadaj im własne nazwy.
- Przedmioty, którym można zmienić nazwy to między innymi posiadane przez ciebie: stroje, pancerze, uzbrojenie, szkielety pancerza wspomaganego i elementy pancerza wspomaganego.
- Nie można zmieniać nazw uzbrojeniu, którego posiadać można kilka sztuk, na przykład nożom do rzucania czy granatom.
- Aby zmienić nazwę przedmiotu, wybierz go w ekwipunku, skrytce lub pracowni, a następnie użyj opcji „Zbadaj”. Wybierz opcję „Zmień nazwę”, wprowadź i zapisz własną nazwę dla tego elementu.
- Nazwy przedmiotom można zmieniać dowolną ilość razy.
- Skorzystaj z opcji „Wyczyść nazwę”, aby przywrócić domyślną nazwę elementu.
- Nazwa własna wyświetlana będzie wyłącznie graczowi, który dokonał zmiany. Po przekazaniu, sprzedaży lub upuszczeniu, przedmiot powróci do swojej pierwotnej nazwy.
Dodatkowe zmiany w interfejsie użytkownika
- Ikony przypisania przedmiotów: Podczas przeglądania przedmiotów przypisanych do obiektu w skrytce lub menu rozszerzonym, przedmioty te posiadają teraz ikony, wskazujące, do czego zostały przypisane.
- Informacja od producentów: Obecnie ikony te pojawiają się jedynie na przedmiotach przypisanych do fermentora. W kolejnych aktualizacjach zamierzamy dodać więcej typów takich ikon, odpowiednich dla innych nowych funkcji, takich jak sprzedaż między graczami czy gabloty.
- Fermentor: Napoje umieszczone w fermentorze wyświetlać będą teraz przy swojej nazwie także pasek stanu.
- Mapa: Wybór znacznika na mapie spowoduje, że stanie się on widoczny ponad innymi przysłaniającymi go dotąd ikonami mapy, takimi jak ikony członków drużyny.
- Skrytka: Okno podglądu pojemnika skrytki zostało usunięte - aby zobaczyć zawartość skrytki trzeba teraz otworzyć menu rozszerzone.
- Informacja od producentów: Tego typu okno podglądu ułatwia i przyspiesza zbieranie przedmiotów ze znalezionych pojemników, ale nie jest najlepszym sposobem na przeglądanie całej skrytki. Dodatkowo, usunięcie tego okna ze skrytki pozwala nam nieco zwiększyć wydajność. W związku z tym, usunęliśmy to okno - aby przejrzeć zawartość skrytki, trzeba teraz otworzyć pełne menu rozszerzone.
- Czat głosowy: Usunięto obsługę Xbox Kinect jako opcji mikrofonu, dla zwiększenia ogólnej wydajności i optymalizacji gry.
Grafika i elementy graficzne
- Animacje: Postacie biorą teraz łyk orzeźwiającego napoju podczas ciężkiej pracy na stanowisku destylacyjnym.
- Grafika: Trupie kwiaty otrzymały zaktualizowane efekty graficzne, dzięki którym są lepiej zauważalne.
Dźwięk
- Menu główne: Po wyborze opcji „Graj”, a następnie wyborze trybu i podświetleniu opcji Przygoda lub Przetrwanie, odtwarza się teraz dźwięk.
- Beta przetrwania: W becie trybu przetrwania, po śmierci i wyznaczeniu nagrody za głowę innego gracza, odtwarza się teraz dźwięk.
- Beta przetrwania: W becie trybu przetrwania, po zabiciu innego gracza, który następnie wyznacza nagrodę za naszą głowę, odtwarza się teraz dźwięk.
Naprawione błędy
Wydajność i stabilność
- Ogólne: Po odrodzeniu w Harpers Ferry z założonym pancerzem wspomaganym, graczom nie wyświetla się już czarny ekran.
- Wydajność: Zmniejszone „przycinanie” klienta, które pojawiało się przy spotkaniach ze stworzeniami i innymi graczami.
- Wydajność: Ulepszona wydajność serwera podczas przemieszczania się po obszarze z dużą liczbą pojemników: np. podczas walki z królową spalaczy.
- Wydajność: Usunięto błąd, w wyniku którego podczas przeglądania Atomowego Sklepu spadała wydajność.
- Wydajność: Początkowy czas wczytywania Atomowego Sklepu został skrócony, co znacznie zmniejszyło opóźnienie, z jakim gracz może przejść do Atomowego Sklepu.
- Wydajność: Dokonano poprawek optymalizacji procesu zapisywania postaci.
- Stabilność: Naprawiono błąd, w wyniku którego klient gry zawieszał się po szybkiej podróży lub odrodzeniu.
- Stabilność: Usunięto błąd, w wyniku którego mogło dojść do wyłączenia gry podczas przejęcia warsztatu przez innego gracza.
- Stabilność: Naprawiono błąd, w wyniku którego klient gry mógł się wyłączać po kilkukrotnej śmierci i odrodzeniu, z założonym pancerzem wspomaganym.
Grafika i elementy graficzne
- Animacje: Usunięto kilka błędów animacji, związanych z różnymi gestami.
- Animacje: Usunięto błąd graficzny, który powodował, że elementy pancerza wspomaganego na chwilę znikały, podczas opuszczania stanowiska pancerza wspomaganego.
- Animacje: Dokonano zmian animacji przeładowania dla kilku rodzajów broni, m.in. dla krótkiego karabinu z dźwignią, samopału i karabinu bojowego.
- Animacje: Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych sytuacjach nie odtwarzały się animacje rękawicy wspomaganej.
- Animacje: Śmierć zaraz po wejściu do mebla nie powoduje już, że animacja odtwarza się także po śmierci.
- Animacje: Butelka nie będzie już lewitować obok gracza podczas używania stanowiska destylacyjnego.
- Otoczenie: Usunięto problemy z wykrywaniem kolizji na wieży kościoła na Błotnisku.
- Otoczenie: Deszcz nie pada już we wnętrzach budynków podczas przesuwania kamery z boku na bok.
- Grafika: Przełączenie z hełmu pancerza wspomaganego na inny typ hełmu nie powoduje już, że włosy postaci znikają.
- Grafika: Efekty graficzne głowy szturmotrona z odzysku, wyświetlające się podczas ładowania broni, są teraz poprawnie widoczne dla innych graczy.
- Przedmioty: Tył skórzanego napierśnika Vault-Tec wyświetla się teraz poprawnie podczas oglądania przedmiotu w menu badania.
- Przedmioty: Amunicja do powtarzalnej samoróbki nie wystaje już z tyłu broni w widoku trzecioosobowym.
- Świat: Opuszczenie pracowni w widoku trzecioosobowym nie powoduje już, że kamera zawsze kieruje się na rzeczywistą północ.
- Świat: Wypicie nukabimbru i utrata przytomności w trakcie używania mebli nie powoduje już problemów z kamerą.
C.A.M.P., rzemiosło oraz warsztaty
- Schematy: W trakcie próby umieszczenia schematu zawierającego obiekt zamknięty na zamek, na przykład zamknięte drzwi, materiałowy koszt umieszczenia takiego obiektu wyświetla się teraz poprawnie.
- Exploit: Usunięto exploit, który pozwalał graczom na zyskiwanie darmowych rozstawień C.A.M.P.
- Exploit: Usunięto exploit, który pozwalał na duplikowanie napojów.
- Rzemiosło: W trybie modyfikacji, opcja „Wariant” nie wyświetla się już błędnie po wyborze obiektu, posiadającego warianty.
- Rzemiosło: Naprawiono błąd, w wyniku którego kilka obiektów C.A.M.P. mogło być dostępnych do umieszczenia, nawet jeśli gracz nie posiadał materiałów wymaganych do zbudowania ich.
- Rzemiosło: Podczas próby zastąpienia istniejącej modyfikacji nową, gracze otrzymają teraz powiadomienie o tym, że obecnie wybrana modyfikacja zostanie zniszczona.
- Rzemiosło: Usunięto błąd, w wyniku którego nieznanym obiektom brakowało ikon i obrazów podglądu w menu budowy.
- Rzemiosło: Warianty 1 i 2 łóżka Vault-Tec właściwie wyświetlają się teraz w menu tworzenia po tym, jak gracz pozna związane z nimi plany.
- Rzemiosło: Usunięto niezgodność wyświetlania kosztów i liczby obiektów podczas korzystania z opcji „Napraw wszystko”.
- Fermentor: Napoje przypisane do fermentora nie fermentują dalej, jeśli fermentor zostanie zniszczony.
- Fermentor: Menu fermentora zamknie się teraz, jeśli fermentor zostanie zniszczony, a menu będzie otwarte.
- Fermentor: Usunięto błąd, który powodował, że samouczek fermentora pojawiał się raz za razem.
- Fermentor: Usunięto błąd, w wyniku którego przedmioty z fermentora były tracone, jeśli nie udało się rozmieścić C.A.M.P.
- Neonowe znaki: Usunięto kilka błędów wpływających na rozmieszczenie neonowych znaków, cyfr i symboli.
- Pylony: Gracze nie mogą już pominąć klawiatury połączonej z pylonem energetycznym podczas próby podłączenia/odłączenia zasilania do/od pylonu.
- Pracownie: Pracownia rusznikarska Vault-Tec nie zmienia już położenia po tym, jak jej posiadacz dokona szybkiej podróży.
- Pracownie: Usunięto błąd, w wyniku którego menu stanowiska pancerza wspomaganego mogło pozostawać na ekranie jeśli samo stanowisko zostało zniszczone podczas użytkowania.
- Warsztat: Usunięto błąd, w wyniku którego zadania wydarzeń obrony warsztatu mogły być oznaczone jako zaliczone, choć nie wszyscy wrogowie zostali zlikwidowani.
- Warsztat: Jeśli obecny właściciel warsztatu rozłączy się podczas gdy inny gracz go przejmuje, gracz przejmujący zostaje automatycznie wybrany jako nowy właściciel.
Wyzwania
- Codzienne: Założenie kapelusza na słońce podczas robienia zdjęcia właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zrób zdjęcie, mając kapelusz lub czapkę”.
- Codzienne: Założenie kapelusza na słońce podczas zbierania kapsli właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zbierz kapsle, mając kapelusz lub czapkę”.
- Codzienne: Wyzwanie „Zrób alkohol, będąc w stanie odurzenia i z piwną czapką na głowie” można teraz poprawnie zaliczyć, będąc pod wpływem działania prochów.
- Walka: Użycie karabinu kolejowego do zabicia robota właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zniszcz roboty, używając karabinu”.
- Walka: Użycie pistoletu sygnałowego do zabicia robota właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zniszcz roboty, używając pistoletu”.
- Społeczność: Na konsolach, wyzwanie „Zawrzyj znajomość” zostaje teraz właściwie zaliczone po poprawnym dodaniu znajomego.
- Tygodniowe: Podwyzwanie „Zabij leniwcoida” do wyzwania tygodniowego „Zabij różnego rodzaju silnych wrogów” właściwie zostaje teraz zaliczone po zabiciu leniwcoida.
Wrogowie
- Spotkania: Naprawiono spotkanie na odludziu, w którym dwa typy wrogów nie walczyły ze sobą, tak jak można się było tego spodziewać. Jeden wróg został zastąpiony pszczołami, które właściwie walczą teraz z ghulami.
- Bot znieważający: Bot znieważający będzie cię teraz znieważał.
- Wrogowie dystansowi: Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre stworzenia nie używały zachowania ruchu sprintem, podczas gdy znajdowały się w maksymalnym zasięgu ataku.
- Informacja od producentów: Niektóre stworzenia koncentrujące się na walce wręcz niewłaściwie korzystały z maksymalnego zasięgu ataku (zamiast „pożądanego” zasięgu) podczas podejmowania decyzji, czy biec sprintem w kierunku celu. Stworzenia, których dotyczyło to zagadnienie (np. zanęcacz, miodobestia czy grzbietook), będą teraz biegać sprintem znacznie częściej, dzięki czemu będą ogólnie szybsze i lepsze w walce wręcz.
- Odradzanie: Duzi wrogowie nie będą się już pojawiać w nieodpowiednich miejscach.
Przedmioty
- Amunicja: Usunięto błąd, w wyniku którego amunicja nie była właściwie używana po upuszczeniu na ziemię i ponownym podniesieniu.
- Exploity: Usunięto exploit, który mógł dać graczowi nieskończoną amunicję do lasera Gatlinga i broni plazmowej Gatlinga.
- Żywność: Wzmocnienia i inne efekty pojawiające się po spożyciu żywności takiej jak mięso mutarogacza albo chili z Appalachów pozostają teraz aktywne na kilka sesji, nawet jeśli gracz wyloguje się przed upłynięciem czasu ich działania.
- Uzbrojenie: Gesty świąteczne działają teraz poprawnie, także z gotową do użycia bronią.
- Uzbrojenie: Karabin kolejowy właściwie korzysta teraz z profitów związanych z karabinami.
- Uzbrojenie: Głowa szturmotrona z odzysku nie wystrzeliwuje już wszystkich ogniw fuzji, dostępnych w ekwipunku gracza, podczas pierwszego strzału.
- Uzbrojenie: Broń doładowana, taka jak głowa szturmotrona z odzysku, właściwie zadaje teraz zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do liczby doładowań.
- Uzbrojenie: Próba strzału głową szturmotrona z odzysku podczas jej ładowania nie spowoduje już, że gracz odniesie obrażenia od promieniowania, tak jak w przypadku pomyślnego strzału.
Zadania i wydarzenia
- Zawsze czujnie: Po zaliczeniu zadania, przedmioty wręczane w ramach nagród nie będą się już pojawiać przed fanfarą zaliczenia zadania.
- Fabryka Amunicji Black Mountain: Usunięto błąd, w wyniku którego gracze nie mogli podnieść klucza 7 do kopuły trotylowej, jeśli inny gracz już go podniósł.
- Spis przemocy: Wydarzenie to nie powoduje już okazjonalnego pojawiania się różnych stworzeń zamiast wrogich stworzeń.
- Owoce pracy: Wieżyczki nie odradzają się już na dziedzińcu zbrojowni jeśli poprzednio zostały zniszczone.
- Exploity: Usunięto nadużycie, które pozwalało graczom wielokrotnie zyskiwać PD podczas zadania „Klucz do przeszłości”.
- Irracjonalny strach: Stoper wydarzenia nie znika już na moment z systemu śledzenia zadania.
- Zrzuty zasobów: Pobliscy gracze nie otrzymują już zadania pobocznego, które nakazuje im odnalezienie rządowego zrzutu zaopatrzenia innego gracza.
- Rój adoratorów: Usunięto kilka błędów, w wyniku których gracze nie mogli dokonywać postępów w wydarzeniu Rój adoratorów.
- Nukabimber daje w palnik: Usunięto błąd, w wyniku którego hasło do magazynu nukabimbru traciło status przedmiotu zadania, jeśli gracz się rozłączył.
Profity
- Przyjaciel zwierząt, poskramiacz pustkowi: Okiełznane stworzenia nie atakują już obiektów w C.A.M.P., takich jak generatory czy artyleria.
- Przyjaciel zwierząt, poskramiacz pustkowi: Okiełznane stworzenia nie stają się już agresywne, jeśli gracz posiada mutację Siewca plagi.
- Zbieracz kapsli: Usunięto błąd, w wyniku którego opcja „Szukaj” mogła się nie wyświetlać podczas przeglądania pojemników z kapslami.
- Sztuka uciekania: Zyskanie niewidzialności z mutacji kameleona, podczas gdy było się już niewidzialnym dzięki profitowi Sztuka uciekania (i odwrotnie) nie skutkuje już stałą niewidzialnością.
- Udostępnione profity: Udostępnianie nie zostaje już automatycznie wyłączone po zmodyfikowaniu atrybutu charyzmy gracza udostępniającego.
Dźwięk
- Róg alpejski: Zwiększono głośność dźwięku rogu alpejskiego po jego aktywacji.
- Obiekty w C.A.M.P.: Posąg machającego Mikołaja właściwie odtwarza teraz wesołą melodię po włączeniu.
- Nagroda za głowę: Efekt dźwiękowy powiadomienia o wyznaczeniu nagrody za głowę nie odtwarza się już za każdym razem, kiedy poszukiwany gracz zamyka swojego Pip-Boya lub mapę.
- Pracownie: Usunięto błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe mechanizmu w warsztacie majsterkowicza odtwarzane były błędnie.
Interfejs użytkownika
- Wyzwania: Usunięto błąd, który mógł powodować, że tekst powiadomienia o dokonaniu postępów w śledzonym wyzwaniu był przycięty.
- Wyzwania: Tekst powiadomienia i animowana ikona atomu, które wyświetlały się po zaliczeniu zadania, nie nachodzą już na siebie.
- Wyzwania: Nazwy kilku wyzwań codziennych i tygodniowych zostały skrócone, aby polepszyć spójność w menu wyzwań.
- Kompas: Podczas noszenia pancerza wspomaganego, mapa i znaczniki zadań nie są już przesunięte w porównaniu z właściwym położeniem na kompasie.
- Wyzwania: Usunięto błąd, który mógł powodować, że w menu wyzwań symbole nagród atomów i pakietów kart profitów były przesunięte.
- Ulubione: Podczas dodawania kilku rodzajów broni tego samego typu do ulubionych, koło ulubionych właściwie zapisuje teraz wybory graczy i nie są one tracone po zakończeniu sesji.
- Skróty klawiszowe: Na PC, przycisk „Wł./Wył. do odblokowania”, który pojawia się w trakcie używania pracowni, jest teraz właściwie przypisany do klawisza „V”.
- Lokalizacja: Długie nazwy podwyzwań nie przekraczają już krawędzi ekranu podczas wyświetlania menu wyzwań w hiszpańskim kliencie gry.
- Menu główne: Usunięto niewielki błąd teksturowania w wideo menu głównego Wild Appalachia.
- Menu główne: Przesunięcie kursora na Atomowy Sklep podczas jego wczytywania nie powoduje już pozostawania na ekranie szarego podświetlenia.
- Mapa: Ikony graczy nie pojawiają się już na mapie dla postaci pozostających w Krypcie 76, które nie zakończyły jeszcze procedury tworzenia postaci.
- Mapa: Podczas przeglądania mapy w zadaniu Myśliwy czy ofiara? znaczniki celów nie są już przesunięte w porównaniu z ich rzeczywistym położeniem.
- Zgłaszanie graczy: Komunikat z potwierdzeniem zgłoszenia innego gracza zawiera teraz adres, prowadzący na stronę obsługi klienta.
- Pancerz wspomagany: Podczas wymiany modyfikacji pancerza wspomaganego, potrzebnej do działania innej modyfikacji (na przykład malowania „Ćmoczłek” na pancerz wspomagany i reflektora), pojawi się teraz komunikat: „Spowoduje to zniszczenie używanej obecnie modyfikacji i modyfikacji przez nią wykorzystywanych”.
- Szybka zamiana: Zdjęcie stroju lub rzucenie broni, a następnie użycie przycisku szybkiej zamiany broni nie powoduje już, że wybrane zostają pięści.
- Odradzanie: Usunięto błąd, który mógł uniemożliwiać graczom otrzymanie celu „Zbierz swój upuszczony łup” po upuszczeniu śmieci i odrodzeniu się.
- Sklep: Usunięto błąd, który mógł powodować, że wartości rabatów wyświetlane w Atomowym Sklepie były zaokrąglane w dół.
- Sklep: Na PC, do potwierdzenia zakupu w Atomowym Sklepie można użyć wyłącznie klawisza „Enter”.
- Sklep: Odblokowanie elementu z Atomowego Sklepu poprzez menu „Zmień wygląd” powoduje teraz natychmiastowe założenie tego elementu.
- Beta przetrwania: Usunięto błąd, w wyniku którego graczowi nie była zaliczana likwidacja w rankingu zabitych graczy po powaleniu innego gracza, który następnie został zabity przez kogoś innego.
- Beta przetrwania: Gracze, za których głowę wyznaczono nagrodę oraz trzech najlepszych graczy w rankingach pojawiają się teraz na mapie podczas odradzania.
- Beta przetrwania: Usunięto błąd, który umożliwiał graczom szybkie podróżowanie do papierowej torby, pozostawionej przez członka drużyny w momencie śmierci.
- Beta przetrwania: Podczas wyznaczania nagrody za głowę innego gracza, wyświetlana liczba kapsli lepiej odzwierciedla teraz pozycję suwaka.
- Beta przetrwania: Jeśli gracz posiada tylko minimalną liczbę kapsli wymaganą do wyznaczenia nagrody za głowę jego zabójcy, pozycja suwaka lepiej odzwierciedlać będzie teraz tę kwotę.
- Wymiana: Po zaproszeniu innego gracza do wymiany, pojawi się nowe powiadomienie: „Oczekiwanie na odpowiedź gracza: [Imię gracza]”. Znika ono po odpowiedzi drugiego gracza na zaproszenie.
- Czat głosowy: Ponowne uruchomienie gry na Xbox One po niespodziewanym zamknięciu klienta nie powoduje już czasem, że czat głosowy przestaje działać.
- Pracownie: Kategorie przedmiotów nie pojawiają się już w menu pracowni, jeśli żadne przedmioty z danej kategorii nie są dostępne.