Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 31.12.2018 14:54
Battlefield 5 skorzysta z technologii Deep Learning Super-Sampling
2259V

Battlefield 5 skorzysta z technologii Deep Learning Super-Sampling

DICE oraz NVIDIA nadal wspólnymi siłami dopracowują i ulepszają Battlefield 5. Firmy zamierzają wykorzystać technologię Deep Learning Super-Sampling i w rezultacie szwedzki shooter będzie wyglądał i działał jeszcze lepiej.

Battlefield 5 to pierwsza produkcja oferująca ray tracing, więc gracze na PC z najnowszymi kartami graficznymi firmy NVIDIA mogą liczyć na piękną oprawę, jednak warto podkreślić, że RTX oferuje również DLSS.

Ray tracing w Battlefield 5. Pierwsze spojrzenie na nową technologię

Deep Learning Super-Sampling korzysta z rozwiniętej sztucznej inteligencji, która uczy się, w jaki sposób automatycznie poprawić oprawę w grach – SI dzięki wcześniej poznanym algorytmom doskonale wie, jak wygładzić krawędzie, a jednocześnie poprawić wydajność produkcji.

Gra DICE skorzysta z tej technologii, ale jednocześnie zainteresowani nie będą zmuszeni do rezygnacji z ray tracingu – według najnowszych informacji RTX 2060 zapewni średnio około 88 klatek na sekundę z włączonym RTX i DLSS. Posiadacze 2060 bez RTX-a mają wyciągać około 90 fps-ów, a z RTX bez DLS tytuł ma działać w 65 klatkach.

  • Battlefield 5 na NVIDIA GeForce RTX 2060 bez RTX = 90 fps
  • Battlefield 5 na NVIDIA GeForce RTX 2060 z RTX = 65 fps
  • Battlefield 5 na NVIDIA GeForce RTX 2060 z RTX + DLSS = 88 fps

Połączenie RTX+DLSS może okazać się kluczowe do przygotowania pięknych produkcji, które jednocześnie nie będą dławić się podczas kluczowych scen – jak wiadomo Battlefield 5 borykał się początkowo z problemami po włączeniu ray tracingu, ale na szczęście deweloperzy znaleźli błąd, który udało się szybko wyeliminować. Teraz możemy mieć pewność, że gra będzie działać jeszcze lepiej.

Źródło: https://www.dsogaming.com/news/deep-learning-super-sampling-dlss-is-coming-to-battlefield-5/

Tagi: Battlefield V DICE Electronic Arts

Nie przegap