Wolfenstein: Enemy Territory. Fani odświeżają PC-towego klasyka

Gry
2237V
Wolfenstein: Enemy Territory. Fani odświeżają PC-towego klasyka
Paweł Musiolik | 31.12.2018, 15:21

Wolfenstein: Enemy Territory wymieniane jest jednym tchem na liście PC-towych klasyków gier Sieciowych. Projekt ET Legacy, w którym fani dbają o życie gry na współczesnych systemach wkrótce doczeka się solidnego liftingu.

Wolfenstein: Enemy Territory zadebiutowało w 2003 roku i błyskawicznie stało się pierwszym wyborem wielu ludzi jeśli chodzi o sieciowego FPS-a. Z biegiem lat gra traciła na popularności, ale wąska grupa zapaleńców pozostała jej wierna.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wolfenstein 2: The New Colossus będzie działał lepiej na kartach NVIDII

Założenia projektu ET: Legacy były proste - dbać o grę, by ta była kompatybilna z nowymi systemami operacyjnymi i sprzętem. Poprawiano więc błędy, łatano niedoskonałości, snując plany o czymś poważniejszym.

Dwa dni temu, na profilu twitterowym projektu pojawiła się notka zapowiadająca coś nowego. ET: Legacy docelowo porzuci renderer oparty na OpenGL 3.2 (na który przesiadła się ekipa z antycznej wersji 1.5) i wprowadzi usprawnienia graficzne, które przybliżą Enemy Territory wyglądem do współczesnych gier.

Na razie prace nie zostały udostępnione publicznie, choć do premiery nowej wersji jest bliżej aniżeli dalej. Ekipa deweloperska pracuje nad ostatnimi szlifami, które pozwolą dostosować wygląd gry i map.

Oczywiście nie spodziewajcie się wyglądu niczym z 2018 roku. Ale lekki lifting bez dwóch zdań zostanie przez fanów doceniony. Byleby ten ruch nie popsuł gry.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper