Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 21.12.2018 13:04
Anthem
1928V

Anthem wygląda świetnie. Gameplay ukazuje grupowe misje i możliwości Śmigacza

BioWare nie marnuje czasu i ponownie pokazuje fragment z Anthem. Twórcy tym razem pokazali Twierdze, czyli specjalne wyzwania dla czteroosobowych zespołów.

Anthem to nowa marka BioWare. Twórcy serii Mass Effect oraz Dragon Age szykują się do wielkiej premiery – gra trafi na półki sklepowe 22 lutego i będzie jednocześnie dostępna na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych.

Anthem pozwoli nam znacząco ulepszyć javeliny. Gameplay pokazuje progres i personalizację

Jedną z głównych aktywności w Anthem będą Twierdze – są to specjalne misje, w których czteroosobowe zespoły mierzą się z kolejnymi przeciwnikami. Pod względem rozgrywki nie możemy tutaj oczekiwać wielkiej rewolucji, jednak przygotowany system walki może skłonić wielu graczy do sięgnięcia po pozycję BioWare.

Deweloperzy postawili na starcia, w których gracze muszą na sobie polegać – tutaj nie ma mowy o samotnych wilkach i rywalizacji bez zwracania uwagi na współtowarzyszy. Zainteresowani otrzymają możliwość łączenia ataków i dzięki tworzeniu combosów będziemy z większą gracją eliminować kolejnych rywali.

Film pokazuje możliwości Interceptor – ten Javelin charakteryzuje się świetną zwrotnością i w dynamiczny sposób może omijać przeciwników lub bez najmniejszego problemu podskakuje do rywali i niszczy ich za pomocą szponów.

Poniżej zapoznacie się z umiejętnościami „Śmigacza”:

Układy szturmowe javelina klasy Śmigacz

  • Naprowadzane ostrze: Wystrzeliwuje ostre jak brzytwa ostrze naprowadzane automatycznie na najbliższy cel.
  • Bomba kwasowa: Wystrzeliwuje granat, który po wybuchu obryzguje okolicznych wrogów kwasem.
  • Lodowe ostrze: Wystrzeliwuje ostrze naprowadzane automatycznie na najbliższy cel i zamrażające go po trafieniu.
  • Mina kasetowa: Wystrzeliwuje na wskazany obszar chmarę min, które wybuchają po zetknięciu z wrogiem.
  • Elektryczny szturm: Javelin skacze gwałtownie naprzód i pozostawia po sobie wstęgę wyładowań elektrycznych porażających wrogów.

Układy ofensywne javelina klasy Śmigacz

  • Gwiezdne uderzenie: Nasyca wroga energią powodującą po pewnym czasie eksplozję powodującą większe obrażenia okolicznym przeciwnikom, jeśli cel zostanie zniszczony przed jej nastąpieniem.
  • Plazmowa gwiazdka: Wystrzeliwuje w jeden cel plazmowy shuriken. Atak skuteczny przeciwko oddalonym wrogom.
  • Projekcja: Tworzy projekcję Śmigacza, która będzie atakowała napotkanych wrogów.
  • Nawałnica: Potężny atak skierowany przeciwko jednemu celowi, który potrafi ogłuszyć mniejszych wrogów.
  • Żrący kwas: Wystrzeliwuje strumień żrącego kwasu rażącego wszystkich trafionych wrogów.

Układy wsparcia javelina klasy Śmigacz

  • Oznaczenie celu: Oznacza cel, co zwiększa obrażenia zadawane przez Śmigacza i sprzymierzeńców. Jeśli oznaczony wróg zostanie pokonany, oznaczenie przejdzie na kolejnego przeciwnika.
  • Okrzyk mobilizujący: Usuwa trwałe efekty ze wszystkich pobliskich sprzymierzeńców.
  • Umiejętność specjalna javelina klasy Śmigacz
  • Ostrza zabójcy: Lancerzy mogą wykorzystać umiejętność specjalną swojego javelina, która pokazuje prawdziwą potęgę tych egzopancerzy. Śmigacz dostaje turbodoładowanie i wycina sobie krwawą ścieżkę przez wrogów ostrzami zabójcy.

Źródło: YouTube.com

Tagi: Anthem BioWare Electronic Arts gameplay

Nie przegap