Anthem wygląda świetnie. Gameplay ukazuje grupowe misje i możliwości Śmigacza
BioWare nie marnuje czasu i ponownie pokazuje fragment z Anthem. Twórcy tym razem pokazali Twierdze, czyli specjalne wyzwania dla czteroosobowych zespołów.
Anthem to nowa marka BioWare. Twórcy serii Mass Effect oraz Dragon Age szykują się do wielkiej premiery – gra trafi na półki sklepowe 22 lutego i będzie jednocześnie dostępna na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych.
Anthem pozwoli nam znacząco ulepszyć javeliny. Gameplay pokazuje progres i personalizację
Jedną z głównych aktywności w Anthem będą Twierdze – są to specjalne misje, w których czteroosobowe zespoły mierzą się z kolejnymi przeciwnikami. Pod względem rozgrywki nie możemy tutaj oczekiwać wielkiej rewolucji, jednak przygotowany system walki może skłonić wielu graczy do sięgnięcia po pozycję BioWare.
Deweloperzy postawili na starcia, w których gracze muszą na sobie polegać – tutaj nie ma mowy o samotnych wilkach i rywalizacji bez zwracania uwagi na współtowarzyszy. Zainteresowani otrzymają możliwość łączenia ataków i dzięki tworzeniu combosów będziemy z większą gracją eliminować kolejnych rywali.
Film pokazuje możliwości Interceptor – ten Javelin charakteryzuje się świetną zwrotnością i w dynamiczny sposób może omijać przeciwników lub bez najmniejszego problemu podskakuje do rywali i niszczy ich za pomocą szponów.
Poniżej zapoznacie się z umiejętnościami „Śmigacza”:
Układy szturmowe javelina klasy Śmigacz
- Naprowadzane ostrze: Wystrzeliwuje ostre jak brzytwa ostrze naprowadzane automatycznie na najbliższy cel.
- Bomba kwasowa: Wystrzeliwuje granat, który po wybuchu obryzguje okolicznych wrogów kwasem.
- Lodowe ostrze: Wystrzeliwuje ostrze naprowadzane automatycznie na najbliższy cel i zamrażające go po trafieniu.
- Mina kasetowa: Wystrzeliwuje na wskazany obszar chmarę min, które wybuchają po zetknięciu z wrogiem.
- Elektryczny szturm: Javelin skacze gwałtownie naprzód i pozostawia po sobie wstęgę wyładowań elektrycznych porażających wrogów.
Układy ofensywne javelina klasy Śmigacz
- Gwiezdne uderzenie: Nasyca wroga energią powodującą po pewnym czasie eksplozję powodującą większe obrażenia okolicznym przeciwnikom, jeśli cel zostanie zniszczony przed jej nastąpieniem.
- Plazmowa gwiazdka: Wystrzeliwuje w jeden cel plazmowy shuriken. Atak skuteczny przeciwko oddalonym wrogom.
- Projekcja: Tworzy projekcję Śmigacza, która będzie atakowała napotkanych wrogów.
- Nawałnica: Potężny atak skierowany przeciwko jednemu celowi, który potrafi ogłuszyć mniejszych wrogów.
- Żrący kwas: Wystrzeliwuje strumień żrącego kwasu rażącego wszystkich trafionych wrogów.
Układy wsparcia javelina klasy Śmigacz
- Oznaczenie celu: Oznacza cel, co zwiększa obrażenia zadawane przez Śmigacza i sprzymierzeńców. Jeśli oznaczony wróg zostanie pokonany, oznaczenie przejdzie na kolejnego przeciwnika.
- Okrzyk mobilizujący: Usuwa trwałe efekty ze wszystkich pobliskich sprzymierzeńców.
- Umiejętność specjalna javelina klasy Śmigacz
- Ostrza zabójcy: Lancerzy mogą wykorzystać umiejętność specjalną swojego javelina, która pokazuje prawdziwą potęgę tych egzopancerzy. Śmigacz dostaje turbodoładowanie i wycina sobie krwawą ścieżkę przez wrogów ostrzami zabójcy.