Sony prezentuje nadchodzące hity. Tytuły z 2018 i 2019 roku na muzycznej reklamie

Gry
2634V
Sony prezentuje nadchodzące hity. Tytuły z 2018 i 2019 roku na muzycznej reklamie
Wojciech Gruszczyk | 22.10.2018, 08:32

Mocna kawa jest? To włączajcie nową reklamówkę Sony, wskakujcie na parkiet i rozpoczynajcie pląsy. Japoński oddział PlayStation ponownie nie zawiódł i zaprezentował „Lineup Tour 2018 Dance Remix”.

Japoński oddział nie zawodzi. Firma systematycznie publikuje świetne spoty, które mają zachęcić do PlayStation 4 graczy z Kraju Kwitnącej Wiśni. Najnowsza reklama pokazuje nadchodzące i już wydane tytuły na konsolę Sony.

Dalsza część tekstu pod wideo

Red Dead Redemption 2. Dwie płyty Blu-ray potwierdzone. Bez zmian dysków w trakcie zabawy

Sony zachęca graczy do nadciągających tytułów: Kingdom Hearts III, Dragon Quest Builders 2, Project Judge, Ace Combat 7: Skies Unknown, God Eater 3, Battlefield V, Resident Evil 2, Fallout 76, Warriors Orochi 4. Standardowo firma nie zapomina również o już wydanych grach: Call of Duty: Black Ops 4, Zone of the Enders: The 2nd Runner – MARS, Assassin’s Creed Odyssey, Robotics;Notes DaSH, One Piece: World Seeker, Shenmue I & II, Nelke & the Legendary Alchemists: Ateliers of a New World, The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV ~The End of Saga~, Shadow of the Tomb Raider oraz Mega Man 11.

Sporą ciekawostką jest brak ekskluzywnych tytułów od wewnętrznych zespołów – możemy przypuszczać, że Sony zdecyduje się na podobny materiał z między innymi Days Gone, Ghost of Tsushima, czy też Death Stranding w momencie gdy deweloperzy będą gotowi i przedstawią daty premier.

Jakie produkcje z tej pierwszej listy zamierzacie jeszcze nabyć? Warto zwrócić uwagę, że choć w nazwie reklamy znajduje się 2018 rok, to jednak firma pokazuje również przygody, które trafią na półki sklepowe dopiero po nowym roku. 

Źródło: YouTube.com

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper