Call of Duty: Black Ops 4 ogromnym sukcesem. Activision chwali się wynikami

Gry
1267V
Call of Duty: Black Ops 4 ogromnym sukcesem. Activision chwali się wynikami
Wojciech Gruszczyk | 18.10.2018, 14:38

Wszyscy narzekają i wszyscy kupują? Activision właśnie potwierdziło premierowe wyniki Call of Duty: Black Ops 4 i produkcja została bardzo ciepło przyjęta przez graczy z całego świata. Zainteresowanie tytułem jest ogromne.

Call of Duty: Black Ops 4 trafiło na półki sklepowe pod koniec ubiegłego tygodnia. Gra nie oferuje kampanii fabularnej, więc deweloperzy zmierzyli się z wieloma nieprzychylnymi komentarzami dotyczącymi „wykastrowanego Call of Duty”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Call of Duty: Black Ops 4 - recenzja gry. Jak pudełko czekoladek

Nie ma to jednak najmniejszego znaczenia. Call of Duty: Black Ops 4 wygenerowało w pierwszych trzech dniach od premiery ponad 500 mln dolarów! Gra została ciepło przyjęta na wszystkich rynkach i zanotowała fantastyczny start.

Mało? Tłumy rzuciły się na produkcję w premierowy weekend, więc jednocześnie gra osiągnęła rekord marki na konsolach aktualnej generacji – nowy tytuł pod względem liczby graczy pobił Call of Duty: WWII oraz Call of Duty: Black Ops 3 (pierwszy weekend).

Tak sukces skomentował Rob Kostich, wiceprezes i manager generalny Call of Duty:

„Black Ops 4 cieszy się startem godnym blockbustera. Liczba graczy i godzin rozgrywki zwiększa się z roku na rok, a nasza oglądalność na Twitchu ustanowiła nowe standardy, co pokazuje jak dobrą zabawą jest oglądanie i gra w Blackout. Rezultaty pierwszego weekendu ponownie umiejscawiają Call of Duty na najwyższym poziomie świata rozrywki. Nasza sprzedaż cyfrowa ustanowiła nowe rekordy na wszystkich platformach, a ogólne wyniki są mocne. Bardzo ekscytuje nas tempo rozwoju Black Ops 4. Czeka nas jeszcze wiele, dopiero zaczynamy”.

Produkcja zanotowała następujące rekordy: największej łącznej liczby graczy, średniej ilości godzin rozgrywki na gracza oraz łącznej ilości godzin rozgrywki na konsolach bieżącej generacji. W dodatku Call of Duty: Black Ops 4 jest najchętniej oglądaną produkcją z marki Call of Duty w premierowym weekend na Twitchu, więc jeśli akurat gracze nie mogli kupić tytułu Activision, to zdecydowali się ją oglądać.

Jak widać kampania fabularna nie ma najmniejszego znaczenia. Gracze i tak dosłownie rzucili się na Call of Duty: Black Ops 4, więc Activision może kolejny raz świętować.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (51)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper