iPhone XS i XS Max z dużym problemem. Niektórzy klienci nie mogą ładować smartfonów

Technologie
988V
iPhone XS i XS Max z dużym problemem. Niektórzy klienci nie mogą ładować smartfonów
Wojciech Gruszczyk | 01.10.2018, 13:27

Sprzęt za ponad 7000 zł w dniu premiery nie oferuje oczekiwanej jakości. Pierwsi użytkownicy najnowszych iPhone'ów zgłaszają poważne problemy z urządzeniami. Błąd nie występuje u wszystkich klientów, jednak jego skala jest zdecydowanie za duża.

Nie musieliśmy długo czekać na pierwsze doniesienia o niepokojących problemach nowych smartfonów Apple. Klienci informują o problemie z ładowaniem i błąd występuje wyłącznie w modelach iPhone XS i iPhone XS Max.

Dalsza część tekstu pod wideo

iPhone XS i XS Max. Posiadacze narzekają na słaby zasięg WiFi i sieci komórkowej

Kupując urządzenie za ponad 7000 zł chciałbym otrzymać sprawdzony i pewny sprzęt, jednak jak się okazuje, Apple nie dopilnowało wszystkich urządzeń. Niektóre modele iPhone'ów XS i iPhone'ów XS Max nie ładują się po podłączeniu ładowarki do portu Lightning.

Gdzie leży problem? Trudno aktualnie powiedzieć. U niektórych posiadaczy sprzętu Apple wystarczy wybudzić urządzenie dwukrotnym kliknięciem w ekran, u innych trzeba jeszcze wyciągnąć i wsadzić kabel ponownie, ale nawet pojawiają się sygnały od klientów, którzy muszą resetować urządzenia przed ładowaniem.

Jest to prawdopodobnie błąd oprogramowania, jednak liczba zgłoszeń od zdenerwowanych klientów rośnie, więc sytuacji przyjrzał się nawet redaktor z Unbox Therapy – jego test potwierdził problem u niektórych egzemplarzy. Dziennikarz natrafił nawet na smartfon, który nie rozpoczął ładowania po wybudzeniu.

Apple oczywiście bada sprawę, więc w niedalekiej przyszłości powinna pojawić się stosowna aktualizacja systemu... Jeśli oczywiście problemem okaże się błąd iOS. W innej sytuacji klienci będą zmuszeni wymieniać urządzenia.

Źródło: własne

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper