Dead or Alive 6 na TGS 2018. Fizyka piersi ma się dobrze

Kiedy usłyszeliśmy pierwszy raz o Dead or Alive 6 deweloperzy tej produkcji twierdzili, że stanowczo odchodzą od przerysowanej erotyki. Cóż, to nie trwało długo...
Kilka miesięcy po ujawnieniu Dead or Alive 6 języki deweloperów z Team Ninja zaczęły się rozwiązywać. W sierpniu Yohei Shimbori stwierdził w wywiadzie, że "symulacja zachowania piersi" będzie nawet bardziej realistyczna, niż w Soft Engine, z którego studio korzystało przy okazji Dead or Alive 5. Na czym polega ten realizm? Shimbori wyjaśniał, że teraz biusty mają podskakiwać w różny sposób w zależności od tkaniny i rodzaju stroju zawodniczki.
Dowodem na te słowa ma być demo Dead or Alive 6, które wystawiane jest na TGS 2018. Oceńcie sami, na ile tu realizmu. W każdym razie trzeba przypomnieć, że seria zaistniała na rynku właśnie przez wręcz karykaturalne podskakiwanie piersi zawodniczek (w czasach PSOne była to spora innowacja - jakkolwiek dziwnie to dzisiaj brzmi).



