Shadow of the Tomb Raider znakomicie wykorzystuje DX12. Porównanie grafiki z PC i XOne X
Wczoraj mogliśmy się przekonać, że Shadow of the Tomb Raider nie radzi sobie najlepiej w trybie podwyższonego framerate'u na PS4 Pro (gra ma problem z utrzymaniem 60 fps). Jak sytuacja wygląda na PC?
Tym razem Digital Foundry wzięło pod lupę pecetową wersję Shadow of the Tomb Raider. Okazuje się, że gra została przygotowana przede wszystkim z myślą o bibliotekach DirectX 12. Już w 2 minucie materiału możemy zauważyć, że tytuł wygląda znacznie lepiej przy wykorzystaniu DirectX 12 (w porównaniu z DX11), zachowując przy tym bardzo dobrą wydajność.
DigitalFoundry porównało grafikę w różnych ustawieniach grafiki (niskie, normalne, wysokie), co możecie sprawdzić w 5 minucie nagrania.
Najciekawsze są chyba w poniższym materiale porównania z Xbox One X, które możemy zobaczyć od 15 minuty filmiku. Generalnie można powiedzieć, że poziom wizualny z Xbox One X odpowiada domyślnym (średnim) ustawieniom graficznym z PC (przy rozdzielczości odpowiadającej temu, co oferuje gra na konsoli Microsoftu).