W Shadow of the Tomb Raider sami dobierzemy poziom trudności walki i zagadek
Shadow of the Tomb Raider chce być grą dla każdego. Jednak zamiast odgórnie obniżać poziom trudności, gra pozwoli dostosować osobno poziom trudności gry, samych walk i zagadek.
Ostatnio dużo piszemy o Shadow of the Tomb Raider. Square się uaktywniło z racji zbliżającej się premiery (za lekko ponad miesiąc), więc jesteśmy zasypywani nowymi zwiastunami i informacjami o grze.
Shadow of the Tomb Raider pokazuje jak likwidować wrogów
Tym razem ekipa Eidos Montreal na oficjalnej stronie gry umieściła wpis w którym chwali się rozwiązaniami ułatwiającymi grę osobom z różnym stopniem niepełnosprawności. Dostaniemy więc mnóstwo opcji zmiany sterowania, dodatkowe napisy i opcje zmieniające kolory w grze.
Dodatkowo, w menu Shadow of the Tomb Raider pojawi się opcja wyboru poziomu trudności osobno dla walki, osobno dla eksploracji i osobno dla zagadek logicznych w grze. Jeśli więc świetnie radzicie sobie z walką, ale niekoniecznie z zagadkami, będziecie mogli wybrać w tych drugich najniższy poziom trudności. A te będą cztery.
Schemat działania będzie prosty. Im niższy poziom trudności, tym więcej asyst, podpowiedzi i wskazówek gra będzie nam wyrzucać. Tak by nikt się nie zablokował w grze. Na dwóch najwyższych poziomach zostaniemy pozostawieni sami sobie, włącznie z wyłączonym interfejsem.
Jak wam się podoba taka opcja w Shadow of the Tomb Raider?