God of War czerpie inspirację z Bloodborne'a
God of War jest już gotowe i czeka na swoją kwietniową premierę. Tymczasem twórcy podkręcają hype, wymieniając Bloodborne jako jedno z głównych źródeł inspiracji.
God of War to bezsprzecznie jedna z największych premiery na PlayStation 4 w ogóle, podobnie jak parę lat temu Bloodborne od twórców serii Dark Souls. Nie tak dawno deweloper mówił, jak to Soulsy właśnie zainspirowały ekipę w tworzeniu zupełnie nowego modelu walki. Teraz dowiadujemy się, że nie był to jedyny element, na który wpłynęły gry od From Software.
God of War - wszystko, co wiemy o rozgrywce
W ostatnim podcaście "The Lost Pages of Norse Myth", oprócz standardowego segmentu z krótkim nakreśleniem nordyckiego świata nowej odsłony God of War, mogliśmy usłyszeć Anthony'ego Dimento oraz Luisa Sancheza, którzy zajmują się odpowiednio projektowaniem mechanik i poziomów gry w studiu Sony Santa Monica. Naszą uwagę zwróciła wypowiedź Sancheza na temat inspiracji zaczerpniętych z Bloodborne:
Jedną z moich ulubionych gier jest Bloodborne. Design tej gry jest najwyższej klasy. Inspirowałem się tą grą. Dlatego też eksploracja lokacji w naszej grze będzie wyglądała podobnie. U nas również znajdą się te minipętle, gdzie odblokowując nową ścieżkę, odblokowuje się skróty. Daje to jakiś cel tym ścieżkom. I kiedy zaczynamy biegać po tych wszystkich odnogach i zapamiętywać je, tworząc sobie w głowie mentalną mapę - to właśnie to, co ekscytuje mnie najbardziej (śmiech).
Przypominamy, że God of War nie będzie miało otwartego świata, a właśnie liniową drogę z wieloma odnogami dla ciekawskich. Eksploracja ma nam pomóc znaleźć użyteczne rzeczy, ciekawostki na temat wykreowanego świata oraz walutę do rozwoju sprzętu Kratosa. Jak to wszystko wypadnie w praniu? Tego dowiemy się za niecały miesiąc, 20 kwietnia.
God of War - rozgrywka w rozdzielczości 4K
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War.