Daniel Stroński Daniel Stroński 23.03.2018 14:48
Assassin’s Creed Rogue pod lupą - jak bardzo przyłożono się do odświeżenia?
517V

Assassin’s Creed Rogue pod lupą - jak bardzo przyłożono się do odświeżenia?

Assassin’s Creed Rogue Remastered jest już na rynku od kilku dni, nasza recenzja na stronie, a teraz możemy sprawdzić, czym różnią się wersje gry na PS4 Pro, PS4 i Xboksa One X.

Assassin’s Creed Rogue Remastered pozwala nadrobić jedną z najciekawszych odsłon całej serii, w której kontrolujemy członkiem zakonu templariuszy i polujemy na asasynów. Gra wyszła wyłącznie na konsole ubiegłej generacji, a do tego w ten sam dzień do Assassin's Creed Unity, więc wielu zwyczajnie ominęło tę wyjątkową przygodę. Odświeżenie gry i premiera na najnowszych konsolach mają dać jej drugie życie - patrząc na naszą recenzję, sztuka ta wyszła doskonale!

Nasza recenzja gry Assassin’s Creed Rogue Remastered

Recenzje recenzjami, ale jak podkręcona oprawa wygląda od strony technicznej? Ekipa z Digital Foundry dokładnie przyjrzała się nowej wersji, sprawdzając ją na PS4 Pro, Xboksie One X oraz standardowych modelach tych konsol, przy okazji porównując do oryginału z X360. Jak to wygląda?

Zwykłe modele PS4 i XOne mogą pochwalić się rozdzielczością 1080p, z kolei mocniejsze wersje - 4K, wszystko zablokowane na poziomie 30 klatek. Dostajemy pecetowe ustawienia Max wraz z dodatkowymi usprawnieniami, m.in. zachowania światła, cieni i dymu. Tekstury są ostrzejsze, lustrzane odbicia wyraźniejsze, a ostatecznie w starciu wygrywa Xbox One X dzięki nieco lepszym cieniom niż u konkurencji.

Assassin’s Creed Rogue Remastered - analiza techniczna gry

 

Źródło: YouTube (DigitalFoundry)

Tagi: analiza techniczna Assassin’s Creed Rogue Remastered digital foundry porównanie graficzne Ubisoft Ubisoft Sofia