Monster Hunter World i Dragon Ball FighterZ rozbijają bank
Nowa odsłona Monster Huntera i świeże podejście do bijatyk z Dragon Balla to premiery, które zamykają obecny miesiąc w wielkim stylu. I niech nikt nie mówi, że w styczniu nic nie wychodzi!
Styczeń jest zwykle czasem, w którym szczyt rankingów sprzedaży okupują duże premiery z października i listopada poprzedniego roku. Podobnie było w tym styczniu - jeszcze tydzień temu pierwsze miejsce zajmowało Call of Duty: WW2, ale wraz z dwoma dużymi premierami sytuacja na Wyspach się odmieniła. Wraz z 5 milionami wysłanych egzemplarzy, nowy MonHun trafił na samą górę zestawienia, po piętach depcze mu rewelacyjnie oceniane Dragon Ball FighterZ, a pierwszą dziesiątkę zamyka kolejna nowość - VR-owe The Inpatient.
Nasza recenzja Dragon Ball FighterZ
Według danych GfK Chart-Track, pierwsza dziesiątka ostatniego tygodnia w kwestii sprzedaży pudełkowych gier w Wielkiej Brytanii wygląda następująco:
- Monster Hunter: World (nowość)
- Dragon Ball FighterZ (nowość)
- Call of Duty: WW2 (1)
- FIFA 18 (2)
- Grand Theft Auto V (3)
- Mario Kart 8 Deluxe (NSwitch) (4)
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild (NSwitch) (5)
- Playerunknown's Battlegrounds (XOne, PC) (6)
- Rocket League: Collectors Edition (14)
- The Inpatient (PS VR) (nowość)
(w nawiasie podano pozycje sprzed tygodnia; wyniki obejmują łączną sprzedaż z wszystkich platformy, na których dana gra jest dostępna)