Skyrim VR poprawia obsługę kamery i celowanie w wirtualnej rzeczywistości

Skyrim VR okazało się największym osiągnięciem wśród gier na PlayStation VR do tej pory. Mimo to Bethesda dostarcza aktualizacji, która usprawnia orientację w wirtualnym świecie.
Skyrim VR miało oddać nam ogrom świata piątego The Elder Scrolls w wirtualnej rzeczywistości. Żadnych cięć, całe doświadczenie. Wbrew pozorom, ta sztuka się udała wyśmienicie, chociaż jakość grafiki oczywiście odstaje od oryginału. Wciąż jest to na tyle rewelacyjnie stworzona wersja, że w naszej recenzji zdobyła rewelacyjne 9/10.




Do Sieci trafiła niewielka (~38 MB) aktualizacja do wersji 1.02, która naprawiła pewne problemy - przede wszystkim z tą bardziej "luźną" kamerą, celowaniem podczas rzucania czarów oraz kombinacji tarcza+miecz w przypadku ustawień dla leworęcznych:
NOWE FUNKCJE
- Dodano opcję płynnego obrotu za pomocą kontrolerów PS Move.
- Dodano możliwość ustawienia prędkości płynnego obracania.
- Dodano możliwość korzystania z celowników podczas rzucania zaklęć za pomocą kontrolerów PS Move.
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Usunięto automatyczne wyjmowanie schowanej broni podczas unoszenia ręki z tarczą.
- Naprawiono problem z bronią dwuręczną w trybie leworęcznym.
- Wprowadzono zmiany w mechanizmie blokowania i uderzania tarczą, by działał prawidłowo z bronią dwuręczną oraz bronią jednoręczną, gdy postać nie korzysta z dodatkowej broni.
- Ulepszono sygnalizowanie blokowania.
- Ulepszono sygnalizowanie wytrącenia z równowagi.
- Wprowadzono ulepszenia sokolego wzroku.
- Ulepszono sposób wskazywania celu dla czarów przywołania.
- Naprawiono błąd, przez który towarzysz lub postać niezależna mogli zablokować interfejs użytkownika.
- Naprawiono problem, przez który menu treningu było wyświetlane w nieprawidłowym miejscu.
- Ulepszono kierunkowe potężne ataki.
- Od teraz menu statystyk jest aktualizowane bez konieczności restartowania gry.
- Wprowadzono też inne poprawki i ulepszenia.