The Sims 4 - sterowanie i pierwsze materiały z konsolowej wersji

Gry
5690V
The Sims 4 - sterowanie i pierwsze materiały z konsolowej wersji
Jaszczomb | 14.09.2017, 23:16

The Sims 4 zamierza przenieść ostatnią odsłonę pecetowych Simsów niemal 1:1. Zmianom oczywiście ulegnie sterowanie, ale nie tylko. Jak będzie wyglądała konsolowa wersja gry?

The Sims 4 zrywa ze średnio udanymi eksperymentami z PS2 i PS3, które zwyczajnie upraszczały serię na konsolach, oddając nam okrojone gry z niezbyt wygodnym sterowaniem. Tym razem deweloper nie chce bawić się w spin-offy, a proponuje prawdziwą alternatywę dla grania na PC. Znamy nowe szczegóły konsolowej wersji i pierwszy pokaz rozgrywki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy o konsolowej wersji The Sims 4

The Sims 4 odda nam w pełni swój pomysł na symulację życia, a więc dostaniemy pełny edytor budowania i urządzania domu, a także wszystkie aspekty prowadzenia swojej simsowej rodziny - kontrolowanie potrzeb, spełnianie zachcianek, utrzymywanie znajomości, pięcie się po szczeblach kariery czy spełnianie życiowych ambicji. Wszystko to z humorami naszych podopiecznych, którzy mają swoją osobowość i nie zawsze współpracują z graczem. Różnice między dwoma wersjami zaczynają się dopiero w otoczce.

Na PlayStation 4 dostaniemy oczywiście nowe sterowanie (jak obiecują twórcy - wyjątkowo naturalne, niczym klawiatura i mysz). Poza tym deweloper szykuje wszystkie dotychczasowe aktualizacje (w tym baseny i niemowlaki, których zabrakło w pecetowej podstawce), zestaw 50 trofeów, pasek komend (do czitowania!) oraz integrację z funkcją SHARE. Zabraknie galerii (ale i tak mamy wbudowaną galerię zrzutów i filmików w system PS4) i modów tworzonych przez graczy. Nie wiemy też, jak szybko (i czy w ogóle) zostaną dodane rozszerzenia, choć deweloper obiecuje konsolową premierę "ze wszystkimi DLC" - tutaj może chodzić o pakiety z nowymi meblami i ubraniami, zamiast tych dużych - dodających nowe światy, kariery czy obce i fantastyczne rasy.

The Sims 4 - tworzenie sima

 

Jest więc szansa na porządne konsolowe Simsy... chociaż pierwsze materiały z rozgrywki nie nastrajają jakoś wyjątkowo pozytywnie. Tworzenie Sima wygląda dość intuicyjnie, lecz budowanie domu już nie prezentuje się tak wygodnie. Sami przekonamy się o tym dopiero po konsolowej premierze, która zaplanowana została na 17 listopada tego roku.

The Sims 4 - kontrola simów i tryb budowy

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Sims 4.

Źródło: http://simscommunity.info, PlayStation Blog US

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper