Overwatch - nowe tryby, balans postaci i zmiany w sezonie. Aktualizacja 1.14

Overwatch doczekało się nowej aktualizacji, która wprowadza kilka znaczących zmian. Tym samym dostępne jest zgłaszanie innych graczy oraz tryby Team Deathmatch i Deathmatch.
Overwatch cieszy się dużą popularnością, więc twórcy nie przestają zmieniać i poprawiać swojej gry, aby była w jak najlepszym stanie. W ostatnim czasie pojawiło się kilka zapowiedzi. Twórcy obiecali, że pojawi się możliwość zgłaszania graczy na konsolach, nowe tryby oraz zmiany w szóstym sezonie.
Overwatch - animacja o Mei i zmiany w szóstym sezonie




Od teraz te nowości w Overwatch są już dostępne. Pojawiła się nowa aktualizacja o numerku 1.14, która wprowadza zgłaszanie graczy na konsolach. W trybie Arcade pojawiły się też dwa nowe tryby. Mowa o klasycznych Team Deathmatch oraz Deathmatch. Oba polegają na zabijaniu przeciwników - z tą różnicą, że w jednym gra się drużynowo, a w drugim samodzielnie. Tryby rozgrywane będą na znanych mapach i jednej nowej. Wiele z nich zostało odpowiednio zmodyfikowanych, aby bardziej dopasować je do charakteru rozgrywki. Rozgrywki pojawią się na następujących mapach:
- Hanamura
- Horizon Lunar Colony
- Temple of Anubis
- Volskaya Industries
- Dorado
- Eichenwalde
- Hollywood
- King’s Row
- (tylko TDM) Black Forest
- (tylko TDM) Castillo
- (tylko TDM) Ecopoint: Antarctica
- (tylko TDM) Necropolis
Nowa mapa z kolei nosi nazwę Château Guillard, nawiązuje do postaci Wdowy i prezentuje się na poniższej grafice.
Oprócz tego pojawiły się zmiany w balansie postaci. Mowa o Złomiarzu, Wieprzu, Orisie i Wdowie.
Złomiarz:
- Bohater posiada teraz dwie miny.
- [Opona] Prędkość poruszania się zwiększona o 30%.
- [Opona] Nie ma już limitu przy wspinaniu się po ścianach.
Orisa:
- [Miotacz fuzyjny] Prędkość pocisków zwiększona o 20%.
- [Bariera ochronna] Wielkość bariery zwiększona o 20%.
- [Bariera ochronna] Kształt bariery został zmieniony, aby lepiej chroniła sojuszników.
Wieprzu:
- Leczenia można używać podczas poruszania się.
- Obrażenia podczas używania umiejętności zmniejszone o 50%.
Trupia Wdowa:
- Hak odnawia się szybciej - zamiast 12 sekund, odnawianie trwa 8 sekund.
- [Mina] Zarażeni przeciwnicy widoczni są przez ściany (tylko dla Wdowy)
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Rywalizacja w szóstym sezonie trwać będzie krócej, aby utrzymać intensywność w walce o pozycję w rankingu. Będą to dwa miesiące zamiast trzech Zmiany nastąpią też w temacie przyznawania punktów. Oprócz tego pojawiło się wiele znaczących zmian i poprawek.
Overwatch - Deathmatch (wiadomość od twórców)
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Overwatch.